شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 79242
منبع : خبرگزاری فارس

پاراتكواندوكار قم مسافر امان شد

قم نيوز : ملي‌پوش پاراتكواندو استان قم در تركيب تيم ملي بزرگسالان ايران روزهاي پاياني تير ماه به پيكارهاي 2019 قهرماني آسيا اعزام مي‌شود.
پاراتكواندوكار قم مسافر امان شد
پاراتكواندوكار قم مسافر امان شد
به گزارش قم نیوز تنها ملی‌پوش پاراتکواندو استان قم در سال‌های اخیر محمدرضا شعبانی بوده، چهره موفقی که با درخشش در میادین داخلی این رشته ورزشی مجوز عضویت در ترکیب تیم‌های اعزامی ایران به پیکارهای مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی را به دست آورده است.

این پاراتکواندوکار ملی‌پوش تا کنون مدال‌های متنوعی از مسابقات داخلی و برون‌مرزی کسب کرده و به واسطه تداوم موفقیت‌های خود اکنون یکی از نفرات تیم اعزامی ایران به مسابقات 2019 پاراتکواندو قهرمانی آسیا محسوب می‌شود، رقابت‌هایی که از 27 تیر ماه در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود.

به همین منظور از سوی پیام خانلرخانی سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد، تیمی که در اوزان منهای 61، 75 و به اضافه 75 کیلوگرم پنجمین دوره این پیکارها برای کسب مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز با حریفان خود رقابت می‌کند.

در وزن منهای 61 کیلوگرم سعید صادقیان‌پور و سجاد جوان‌بخت عضو تیم ملی هستند، در وزن منهای 75 کیلوگرم محمدرضا شعبانی از قم به همراه مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده و علیرضا بخت حضور دارند و در وزن به اضافه 75 کیلوگرم نیز احمد نریمانی، مهدی بهرامی‌آذر و اصغر عزیزی به مصاف حریفان می‌روند.

در شرایطی کمه پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کنند، تیم کشورمان همزمان در بخش بانوان نیز یک نماینده دارد و سیده‌مهتاب نبوی نخستین و تنها بانوی مدال‌آور پیکارهای جهانی و آسیایی پاراتکواندو کشورمان 27 تیر ماه در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

این در حالی است که با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها نیز مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات هستند و امتیاز این پیکارها در راه توزیع سهمیه پارالمپیک، برای تکواندوکاران شرکت کننده از قاره آسیا G4 است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها 2G محاسبه می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxx05.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما