يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 79279
منبع : خبرگزاری فارس

پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷ در قالب برنامه «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» خبر داد.
پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷
پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده با اشاره به دستور شهردار قم در خصوص پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: در این راستا برنامه «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» از ۱۲ تیرماه و در آستانه میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه(س) اجرایی شده و مدیران شهرداری به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و پرسش های شهروندان خواهند بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه این برنامه چهارشنبه های هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ خواهد بود، تصریح کرد: در قالب این برنامه مدیران شهرداری در سامانه ۱۳۷ حضور یافته و پاسخگوی سئوالات شهروندان به صورت تلفنی خواهند بود.

کلانترزاده حضور تمام مدیران و مسئولان شهری اعم از شهردار، اعضای شورای شهر، معاونین، شهرداران مناطق، مدیران شهری و مدیران کل ستادی در برنامه «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» را مورد توجه قرار داد و افزود: طبق برنامه پیش بینی شده برای تیرماه، ۱۲ تیر مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، ۱۹ تیر دکترسقائیان نژاد شهردار و ۲۶ تیر ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سامانه ۱۳۷ حضور یافته و پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

وی گفت: ابتدای هر هفته اطلاع رسانی صورت می گیرد که کدام مدیر حضور داشته و پاسخگوی شهروندان خواهند بود؛ برنامه سال ۹۸ سامانه برای حضور مدیران تنظیم شده و ابتدای هر هفته اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdnx05.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما