دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 79316
منبع : خبرگزاری فارس

گام‌هاي لرزان فوتسال قم براي صعود

قم نيوز : فوتساليست‌هاي نوجوان استان قم ديدارهاي نيم‌فصل نخست مرحله مقدماتي فصل جديد ليگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور را با گام‌هاي پشت‌سر گذاشتند.
گام‌هاي لرزان فوتسال قم براي صعود
گام‌هاي لرزان فوتسال قم براي صعود
به گزارش قم نیوز از جمع تیم‌های حاضر در فصل 1398 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های ایران 6 تیم به شکل دوره‌ای به میزبانی قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم محمد سیما پذیرای سایر رقبا بود.

نماینده فوتسال قم در این بازی‌ها متشکل از استعدادها و نخبه‌های فوتسال قم نتوانست آنچنان که باید و شاید از فرصت میزبانی استفاده کند، در واقع کسب دو باخت از پنج بازی و توقف در یک مسابقه با کسب دو پیروزی نمی‌تواند برای میزبان این بازی‌ها یعنی محمد سیمای قم نتیجه قابل قبولی باشد.

با این حال هنوز نیم‌فصل دوم دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران باقی مانده، بازی‌هایی که از 24 تیر ماه به میزبانی تیم گیتی‌پسند اصفهان برگزار می‌شود و نماینده قم امیدوار است توقف در سه بازی از پنج مسابقه نیم‌فصل نخست را در اصفهان جبران کرده و مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

نوجوانان فوتسالیست تیم محمد سیمای قم در نخستین گام با حساب سه بر یک تیم عکاسی ابراهیمی مشهد را بردند، در دومین مسابقه با نتیجه عجیب چهار بر صفر مغلوب شهرداری ساوه شدند، در سومین دیدار خود با نتیجه دو بر یک گیتی‌پسند اصفهان را شکست دادند، در چهار بازی با فدک‌الزهرا مشهد به تساوی دو بر دو رسیدند و در بازی پنجم ناباورانه مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتسال با نتیجه دو بر یک مغلوب شهرداری رشت شدند.

بدین‌ترتیب تیم فوتسال نوجوانان محمد سیمای قم با کسب دو پیروزی، دو شکست، یک تساوی و هفت امتیاز به کار خود در دور رفت پایان داد تا برای به دست آوردن مجوز صعود در دور برگشت به میزبانی اصفهان برابر حریفان قرار بگیرد، در شرایطی که تیم شهرداری ساوه صدرنشین این گروه است.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcfvmde.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما