دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 79330
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره ايثار در تركيه

قم نيوز : ستاره ملي‌پوش تيم بسكتبال با ويلچر باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار همراه با تيم ملي كشورمان به رقابت‌هاي بين‌المللي تركيه اعزام شد.
ستاره ايثار در تركيه
ستاره ايثار در تركيه
ستاره ايثار در تركيه

ستاره ملي‌پوش تيم بسكتبال با ويلچر باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار همراه با تيم ملي كشورمان به رقابت‌هاي بين‌المللي تركيه اعزام شد.

ستاره ايثار در تركيه

به گزارش قم نیوز بازیکن شاخص تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در سال‌های اخیر مسابقات داخلی و برون‌مرزی محمد محمدنژاد است که با این تیم باشگاهی قهرمانی‌های متعددی را در سطح باشگاه‌های ایران کسب کرده و در سطح آسیا و جهان نیز افتخارات زیادی در کارنامه دارد.

محمدنژاد که از سال 1388 به باشگاه جانبازان و معلولین ایثار قم آمده، از سال 1390 در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران بازی می‌کند و با ایثار در سطح لیگ برتر، لیگ ملی و لیگ دسته دوم ایران موفقیت‌های متعددی کسب کرده، ضمن اینکه با تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ایران در میادین متعدد بین‌المللی، آسیایی و جهانی به مقام رسیده است.

این بازیکن که در سال 2016 برای نخستین‌بار ورزش بسکتبال با ویلچر استان قم را صاحب سهمیه بازی‌های پارالمپیک کرد و بعد از 28 سال از المپیک 1986 سئول کره جنوبی، بسکتبال با ویلچر قم را به سهمیه پارالمپیک رساند، همراه با تیم ملی کشورمان به منظور حضور در یک تورنمنت چهار جانبه راهی ترکیه شد.

مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر ترکیه با حضور تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر ایران، روسیه، کره‌جنوبی و تیم میزبان برگزار می‌شود و محمدنژاد تنها بازیکن تیم ایثار قم در این سفر است، ضمن اینکه چند مهره دیگر تیم ملی که سابقه پوشیدن پیراهن ایثار در لیگ‌های ایران را دارند نظیر حسن عبدی، حکیم منصوری، علی‌اکبر ابراهیمی و ایمان بگ‌زاده نیز در این سفر حضور دارند.

مجتبی کمالی، فالح عیاشی، عبدالجلیل قرنجیک، وحید سعادتپور، محسن بیگدلی، مهدی عباسی و امیررضا احمدی دیگر نفرات ترکیب ۱۲ نفره تیم اعزامی بسکتبال با ویلچر ایران به این مسابقات هستند، ضمن اینکه سرمربیگری تیم ملی را مازیار میرعظیمی بر عهده دارد و مسعود فلاح و حامی خراسانی‌زاده به عنوان مربی و آنالیزور در کنار ملی‌پوشان حضور دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgfbz.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما