چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 79395
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام‌ آشتیانی:

رسانه‌ها در تبیین حقوق بشر آمریکایی نقش مهم و حیاتی دارند

قم نيوز : معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رسانه‌ها در تبیین حقوق بشر آمریکایی نقش مهم و حیاتی دارند و باید مردم دنیا را نسبت به رفتارهای تبعیض‌آمیز این کشور در دنیا آگاه سازند.
رسانه‌ها در تبیین حقوق بشر آمریکایی نقش مهم و حیاتی دارند
رسانه‌ها در تبیین حقوق بشر آمریکایی نقش مهم و حیاتی دارند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمدرضا آشتیانی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: برای تبیین چهره واقعی استکبار جهانی و همچنین تعریف این کشور از حقوق بشر رسانه‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

وی ادامه داد: رسانه‌های می‌توانند با پرداختن به جنایت‌های این کشور در یمن و سایر کشورهایی که حضور چندین ساله در آن دارد به‌خوبی چهره‌ای واقعی این کشور را برای مردم جهان نشان دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی تصریح کرد: این کشور به‌صورت پیوسته دم از حقوق بشر و آزادی می‌زند اما در عمل به‌مانند جانور و خون‌خوار عمل می‌کند به‌طوری‌که با حمایت‌های این کشور روزانه چندین و چند کودک بی‌گناه یمنی جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: عربستان و آمریکا در سال‌های اخیر چهره‌ای جدیدی از حقوق بشر را نشان داده‌اند به‌طوری‌که حتی اجازه نمی‌دهند که برای مردم یمن غذا و دارو ارسال شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تنها مردم بی‌دفاع یمن نیستند که این‌گونه رفتار آمریکا را تجربه کرده‌اند چراکه ملت ایران و سایر کشورهای دنیا مانند افغانستان، عراق و سوریه و چندین و چند کشور دنیا حقوق بشر آمریکایی را به عینه دیده‌اند.

وی افزود: باید گفت حقوق بشر آمریکایی در خدمت زیاده‌خواهی و استعمارگری این کشور قرار دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccp1qm.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما