دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 79547
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیا مرد سال فوتسال آسیا به جمعی سوهانی‌ها ملحق می‌شود؟

قم نيوز : شنیده‌ها حاکی از پیوستن مرد سال فوتسال آسیا به تیم سوهان محمد سیما است اما این خبر تا چه اندازه حقیقت دارد؟
آیا مرد سال فوتسال آسیا به جمعی سوهانی‌ها ملحق می‌شود؟
آیا مرد سال فوتسال آسیا به جمعی سوهانی‌ها ملحق می‌شود؟
به گزارش قم نیوز فوتسال قم تاکنون بازیکنان بسیار مناسبی را به تیم ملی معرفی کرده اما پرورش استعدادی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده در نوع خود بی‌نظیر بوده چرا که سالیان سال می‌توان به عناوین وی بالید.

وی که عنوان‌های بسیار زیادی همچون قهرمانی آسیا، قهرمانی در جام باشگاه‌ها و مرد سال فوتسال قاره کهن را در کارنامه دارد در لیست تمام مربیان قم بوده اما هر ساله به علت مشکلات مالی قادر به خدمت گرفتن حسن‌زاده نبودند.

این در حالی است که از زمان تشکیل سوهان محمد سیما جهت شرکت در لیگ برتر 98 زمزمه‌های بازگشت حسن‌زاده به قم قوت گرفت و در همین راستا دیداری نیز با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشت.

منابع آگاهی اطلاع داده‌اند، اصغر حسن‌زاده نیم‌فصل دوم به جمع سوهانی‌ها ملحق می‌شود اما تاکنون باشگاه سوهان و اصغر حسن‌زاده هیچ‌گونه واکنشی نسبت به این موضوع نداشته‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است، حسن‌زاده و وفایی دو بازیکن تأثیرگذار استان در نیم‌فصل دوم به جمع شاگردان غیاثی اضافه می‌شوند تا قمی‌ها بتوانند در دور برگشت نتایج بهتری کسب کنند.

در حال حاضر علیرضا وفایی در تیم مس سونگون و تیم علی‌اصغر حسن‌زاده در تیم شین ذو چین حضور دارند و به‌صورت قانونی باید با رضایت و فسخ باشگاه به قم بازگردند.

لیگ چین از لحاظ زمان‌بندی تداخلی با لیگ برتر کشورمان نخواهد داشت و به همین علت در نیم‌فصل دوم حسن‌زاده می‌تواند به شهر خود کمک بسیاری کرده و از همه مهم‌تر بازیکنان جوان سوهان در کنار وی تجربه کسب کنند.

رسول قلی‌زاده درباره حضور حسن‌زاده اظهار داشت: رایزنی‌هایی با علی‌اصغر حسن‌زاده صورت گرفته که او در مدتی کوتاه به یاری تیم شهر خود خواهد آمد که البته تاکنون نهایی نشده است.

این روزها خبر پیوستن مرد سال فوتسال آسیا بین فوتسالی‌ها دست‌به‌دست می‌شود اما باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این انتقال بزرگ است، به جد می‌توان حسن‌زاده را شاه‌ماهی نقل و انتقالات ایران قلمداد کرد البته اگر به قم بیاید.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbzsbz.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما