شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 79712
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز مانور تذکر لسانی در هسته مرکزی شهر قم

قم نيوز : جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم گفت: از امروز طرح مشترک حجاب و عفاف با حضور گروه‌های مردمی امربه‌معروف با حمایت ستاد و بسیجیان در هسته مرکزی شهر اجرایی می‌شود که عمده کار تذکر لسانی است و توسط خانم‌ها به خانم‌ها انجام می‌شود.
آغاز مانور تذکر لسانی در هسته مرکزی شهر قم
آغاز مانور تذکر لسانی در هسته مرکزی شهر قم
سید محمدتقی حسینی امروز در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده در سامانه فارس من با عنوان «لطفاً به وضع حجاب قم رسیدگی کنید» اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت بدحجابی و بد پوششی در قم گروه‌ها و مؤسسات مختلفی در حال فعالیت هستند و ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان به‌عنوان هماهنگ‌کننده و ترویج‌دهنده این واجب الهی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: گروه‌های مردمی مانند مجمع رهروان امربه‌معروف، بنیاد عفاف و حجاب و مؤسسات مختلف در امربه‌معروف و نهی از منکر به معنای عام و حجاب و عفاف در معنای خاص فعالیت‌های خوبی را در شهر قم انجام داده و پیگیر هستند.

جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم با تأکید بر اینکه عمده کار تذکر لسانی است، ابراز کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تذکر لسانی باید به‌عنوان امری عمومی در جامعه رواج پیدا کند و در صورت تکرار اثر خود را خواهد گذاشت و به‌مرور باعث بهبود وضعیت خواهد شد.

حسینی با تأکید بر اینکه وضعیت امروز حجاب و عفاف در جامعه حاصل بی‌تفاوتی نسبت به بدحجابی و بد پوششی است که گریبان گیر همه شده است، بیان کرد: شعار امسال ما «نه به بی‌تفاوتی» تعیین‌شده که اگر به‌درستی در جامعه تبیین شود بسیاری از ناهنجاری‌های موجود برطرف خواهد شد یا به حداقل خواهد رسید.

وی گفت: در این راستا از امروز طرح مشترک حجاب و عفاف با حضور گروه‌های مردمی امربه‌معروف با حمایت ستاد و بسیجیان در سه‌راه و چهارراه بازار به‌طرف فلکه جانبازان اجرایی می‌شود که عمده کار تذکر لسانی است و توسط خانم‌ها به خانم‌ها انجام می‌شود و برادران نیز به‌عنوان حامی در این طرح حضور دارند.

جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه این مانور از امروز تا دو هفته و سپس به‌صورت مستمر در سطح شهر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و گروه‌های مردمی با محوریت ستاد امربه‌معروف با جدیت این طرح را انجام خواهند داد که امیدواریم تذکرات اثربخش بوده و شاهد بهبود وضعیت در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر و ادامه در سایر نقاط قم باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0ede.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما