سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 7977

کم آبی در کهک مشکل آفرین شد

قم نيوز : قم نیوز: بخشدار کهک از وجود مشکل کم آبی در این بخش خبر داد.
کم آبی در کهک مشکل آفرین شد
به گزارش قم نیوز، علیرضا گلچین پور پیرامون کم آبی های موجود در روستای دستگرد و سایر بخش های کهک اظهار داشت: آب روستای دستگرد از قنات تامین می شود و نه تنها آب این روستا که کل بخش کهک و سایر روستاها این بخش در زمان خشکسالی و کاهش بارندگی دچار کم آبی می شوند.

وی ادامه داد: به همین منظور چاهی در منطقه دره سلیمان دستگرد در حال احداث است که امید می رود این پروژه به زودی تکمیل شود و مشکل آب این روستا هم حل شود.

گلچین پور تصریح کرد: در حال حاضر بخش کهک نزدیک به چهار هزار نفر جمعیت دارد که کم آبی برای همه این افراد مشکل آفرین شده است و آب لازم این بخش توسط آب ها و چاه های زیر زمینی مانند چاه منطقه باغ آهو و چاه منطقه آب نو تامین می شود.

مشکل کم آبی مانع تحویل مسکن مهر به خریداران شده است
وی با بیان اینکه واحد های مسکن مهر نیز به دلیل کم آبی و وجود مشکلات در این زمینه هنوز به خریداران تحویل داده نشد، گفت: چند روستا هم در این بخش وجود دارد که نه تنها ۱۴ ساعت که بیشتر از این زمان هم دارای قطعی آب بوده و با تانکر به این روستا ها آب رسانی می شود.

بخشدار کهک دراین باره تاکید کرد: طبق تصمیمات و برنامه ریزی های انجام گرفته قرار بر این است تا آب سرشاخه های دز طی ۲ ماه آینده به بخش کهک هم برسد و در واقع هشتاد روستا را تحت پوشش قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته مناقصه انجام گرفته و پیمانکار این پروژه مشخص شده است، بیان کرد: این پروژه ۲ ماه به طول می انجامد و امیدواریم پس از این مدت دیگر شاهد مشکلات کم آبی در بخش کهک نباشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.zbzurhb9ziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما