سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 80264
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس مجمع جهادگران استان قم:

مقابله با آسیب های اجتماعی، رسالت مهم گروه های جهادی است

قم نيوز : رئیس مجمع جهادگران استان قم تصریح کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از رسالت مهم گروه های جهادی در شرایط کنونی است.
مقابله با آسیب های اجتماعی، رسالت مهم گروه های جهادی است
مقابله با آسیب های اجتماعی، رسالت مهم گروه های جهادی است
به گزارش قم نیوز علیرضا ایراندوست، طی سخنانی در چهارمین مجمع جهادگران استان قم ، با اشاره به این که برگزاری اردوهای جهادی در سال های اخیر، دستاوردها و برکات بسیاری برای استان و کشور به همراه داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به نیازها و اقتضائات مختلف جامعه باید در عرصه های فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت های عمرانی و ساخت و ساز و رفع محرومیت، توجه و اهتمام لازم را داشت.

وی افزود: به خصوص در سال های اخیر با توجه به مساله آسیب های اجتماعی که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر لزوم تلاش برای رفع و کاهش آن تاکید کردند، یکی از رسالت های مهم گروه های جهادی، شناسایی مهم ترین آسیب های اجتماعی مناطق مختلف استان به ویژه محلات محروم و تلاش به منظور حل آن هاست.

رئیس مجمع جهادگران استان قم همچنین با اشاره به لزوم تغییر رویکردها و همت مضاعف در زمینه محله محوری و مسجدمحوری در انجام فعالیت های جهادی گفت: از جمله رموز موفقیت گروه های جهادی، تلاش و همت مضاعف در کنار دغدغه مندی و به خصوص اخلاص و معنویت است که باید کوشید روز به روز این مسایل تقویت شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjx8eo.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما