چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 80320
منبع : خبرگزاری فارس

قم در ایام اربعین استان معین ایلام است

قم نيوز : دبیر ستاد اربعین استان قم گفت: قم استان معین ایلام است و باید یک سری امکانات از استان در ایام اربعین به ایلام ارسال شود.
قم در ایام اربعین استان معین ایلام است
قم در ایام اربعین استان معین ایلام است
به گزارش قم نیوز وحید گلیکانی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به حضور گسترده زائرین اربعین اظهار کرد: جمع زیادی از زائرین ایرانی و خارجی اربعین در مسیر رفت یا برگشت در شهر قم حضور پیدا می‌کنند و این مساله دغدغه‌هایی را در حوزه بهداشت و درمان به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: استان قم استان معین استان ایلام است و باید یک سری امکانات از  استان در ایام اربعین به ایلام ارسال شود، ایلام مرز اصلی خروج زائرین اربعین است.

دبیر ستاد اربعین استان قم افزود: از ظرفیت هیأت‌های مذهبی و مساجد برای برگزاری پویش‌های فرهنگی با موضوع اربعین استفاده خواهیم کرد.

 افزایش تعداد زائرین در ایام اربعین

ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به حضور گسترده زائران اربعین اظهار کرد: امسال با توجه به لغو روادید، افزایش تعداد زائرین اربعین پیش بینی می‌شود و ناوگان اتوبوسی برای جابه جایی اربعین، بسیج خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام اربعین مجوز دربستی به اتوبوس‌ها نمی‌دهیم تا مشکلی برای حمل و نقل زائران اربعین پیش نیاید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم خاطرنشان کرد: برای تامین نیازهای لاستیک خودروهای فعال در خدمت رسانی به زائرین اربعین تلاش می‌کنیم، البته اکنون لاستیک در بازار به اندازه کافی وجود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccx1q4.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما