?>?> دلیل اصلی کاهش ترافیک در نیمه شعبان | قم نیوز
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 8045
معصومی عنوان کرد:

دلیل اصلی کاهش ترافیک در نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر قم گفت: بهره برداری از بلوار پیامبر اعظم و بازگشایی آن در نیمه شعبان دلیل اصلی کاهش ترافیک بود.
دلیل اصلی کاهش ترافیک در نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی اظهار داشت: مدیریت ترافیک مبتنی بر کار تخصصی و کارشناسی اعم از تهیه طرح ترافیکی معابر و مسیرها و مدیریت طراحی پارکینگ‌ها و افتتاح بلوار پیامبر اعظم از دلایل اصلی کاهش ترافیک در نیمه شعبان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: ترافیک مبتنی بر حمل و نقل عمومی، استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، همراهی و همکاری و حضور تمام وقت کارکنان و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک موجب ترافیک روان در محدوده مسجد مقدس جمکران شد.

معصومی ضمن اشاره به هدایت صحیح و راهنمایی زائران و مجاوران از مبادی ورودی شهر به توقفگاه‌ها و محدوده مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: مکان‌یابی مناسب نقاط مسافرپذیر و تخلیه مسافر و دپوی وسایل نقلیه عمومی در درون‌شهر و محدوه مسجد مقدس جمکران موجب شد زائران و مجاوران سفری آسان به مسجد مقدس جمکران داشته باشند.

وی راه‌اندازی مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و استفاده از یک لاین کامل برای حمل و نقل عمومی اتوبوس و تاکسی، کانالیزه شدن تمام مسیرهای دسترسی به جمکران، جلوگیری از ورود بی‌رویه وسایل نقلیه غیرضروری به معابر دسترسی و محدوده مسجد مقدس جمکران را از دیگر دلایل کاهش ترافیک ذکر کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اطلاع‌رسانی مطلوب و به موقع در خصوص طرح ترافیکی منطقه و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی به‌جای وسایل شخصی را در نیمه شعبان بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استقرار کارشناسان ویژه حوزه حمل و نقل در هر پارکسوار و ارائه آمارهای مربوطه به صورت لحظه به لحظه و مدیریت آمارها توسط ستاد مرکزی موجب پیشگیری از بروز ترافیک و تسهیل در تردد وسائل نقلیه عمومی و شخصی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.5avct1auwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما