يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : 80493
منبع : خبرگزاری فارس

در رونق تولید هیچ بن‌بستی نداریم

قم نيوز : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: ما هیچ بن‌بستی در حوزه رونق تولید نداریم و سیر توسعه صنعت استان را به شیوه مطلوب طی می‌کنیم.
در رونق تولید هیچ بن‌بستی نداریم
در رونق تولید هیچ بن‌بستی نداریم
به گزارش قم نیوز اسرافیل شعاعی ظهر امروز در نشست خبری مسؤولان خوشه سنگ استان قم که در سالن جلسات ساختمان شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه صنعت قم به‌عنوان نخستین هدف این شرکت دنبال می‌شود، اظهارکرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توسعه صنایع کوچک و متوسط را مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات صنعت‌گران استان قم به صورت مستقیم با حضور مسؤولان مختلف استانی در واحدهای صنعتی دنبال می‌شود، تصریح کرد: ما هیچ بن‌بستی در حوزه رونق تولید نداریم و سیر توسعه صنعت استان را به شیوه مطلوب طی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه این شرکت با نظرات صنعتگران اداره می‌شود، عنوان کرد: هر چند هیچ کار و سخن کارشناسی‌نشده‌ای را قبول نمی‌کنیم اما همیشه حامی نظرات و عملکردهای درست و منطقی بوده‌ایم؛ ما در واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی از خبرنگاران به‌عنوان بازوی توانمند جامعه نام برد و ادامه داد: این افراد می‌توانند با تکیه بر ظرفیت رسانه به مجموعه‌های مختلف استان کمک و نقش خود را در حوزه رونق تولید ایفا کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdso0j.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما