يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 8058
امروز برگزار شد؛

نشست صمیمی فرماندهان بسیج با فرمانده سپاه قم

قم نيوز : قم نیوز: نشست صمیمی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) قم با فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.
نشست صمیمی فرماندهان بسیج با فرمانده سپاه قم
به گزارش قم نیوز، به منظور بررسی نحوه اجرای ماموریت های ابلاغی بسیج، نشست صمیمی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) قم با فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) در سالن همایش های شهید اخلاقی ستاد سپاه برگزار شد.

در این همایش ابتدا از هر حوزه بسیج شهری و روستایی، یک فرمانده پایگاه به نمایندگی از فرماندهان آن حوزه، دیدگاه ها و نظرات خود را در ارتباط با برنامه های ابلاغی این شجره طیبه ارائه نموده و برای انجام بهتر و مطلوب تر برنامه ها، پیشنهادات و راهکارهای خود را مطرح کرد.

در ادامه این نشست، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، طی سخنانی ضمن تشکر از فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج در اجرای مأموریت‌های ابلاغی گفت: امروز به سبب تلاش‌هایی که در مجموعه بسیج و سپاه قم در سطح استان انجام می شود، سپاه علی بن ابی طالب(ع) چهره خوب و ممتازی در بین سپاه‌های استانی در کشور دارد.

سردار مهدی مهدوی نژاد به بیان اوج مشکلات در زمان رزم در دفاع مقدس و در جوار فرماندهانی چون شهید مهدی زین الدین پرداخت و فرماندهان را به داشتن روحیه توکل، حسن تدبیر و یافتن بهترین راه حل غلبه بر مشکلات سفارش نمود.

وی همچنین ویژگی مهم بسیجیان و فرماندهان را داشتن روحیه و تفکر بسیجی ذکر کرد و گفت: همواره این روحیه را در خود تقویت کنید و با داشتن روحیه انتظار و امید و تلاش، برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام، مسائل را جراحی نموده و راه حل های مناسبی را در حوزه ماموریت خود ارائه دهید.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به برگزاری حدود۶۰ جلسه سالانه با فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در باره مسائلی چون امربه معروف و نهی از منکر و شجره طیبه صالحین، به فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت این ناحیه توصیه کرد در حوزه فردی، اجتماعی و سازمانی، بهترین، زیباترین و مناسب ترین راهکارها و پیشنهادات را به فرمانده ناحیه جهت طرح در جلسات ارائه نمایند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.pq4a2bqx4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما