چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 80615
منبع : خبرگزاری مهر

استقبال از نمایش «روبینسون و کروزو» در قم

قم نيوز : یکی از تهیه کنندگان هنر نمایش در قم گفت: نمایش «روبینسون و کروزو»که از ۱۵ تیرماه در خانه نمایش به روی صحنه رفته است با استقبال قمی ها مواجه شد.
استقبال از نمایش «روبینسون و کروزو» در قم
استقبال از نمایش «روبینسون و کروزو» در قم
به گزارش قم نیوز حسین جدی  از اجرای نمایش «روبینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تا ۱۲ مردادماه امسال خبر داد و اظهار داشت: این نمایش هر شب ساعت ۲۱در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه اجرای نمایش «روبینسون و کروزو» از ۱۵ تیرماه آغاز شده است، تصریح کرد: این نمایش با سبک کمدی تراژیک در حال اجرا است و تصویر چگونگی گذر انسان از دشمنی به شناخت متقابل و مبارزه‌ای خشن و بی امان برای زنده ماندن که سرشار از طنز و سرزندگی است را به نمایش می‌گذارد.

تهیه کننده نمایش «روبینسون و کروزو» با اشاره به اینکه هنرآفرینی بازیگران حرفه‌ای بر جذابیت‌های این نمایش افزوده است، ادامه داد: سعید برجعلی و حسین جدی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه نمایش «روبینسون و کروزو» پیش از این در چند کشور با بازیگران خارجی روی صحنه رفته است، عنوان کرد: نویسندگی این نمایش را نینا دینترونا و جیاکومو راویچیو انجام داده که با ترجمه‌ای از خود کارگردان روی صحنه رفته است.

جدی خاطرنشان کرد: این نمایش براساس برنامه ریزی‌های انجام شده هرشب ساعت ۲۱ در خانه نمایش به روی صحنه می رود و علاقه مندان به هنر نمایش می توانند از طریق سایت تیوال به صورت آنلاین بلیت خریداری کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjimeo.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما