يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 80749
منبع : خبرگزاری فارس

استعدادیابی از نخبه‌هاي فوتسال در قم

قم نيوز : مسؤول كميته فوتسال استان قم گفت: استعداديابي از نخبه‌هاي رده سني نونهالان براي تشكيل تيم منتخب قم به منظور حضور در مسابقات فوتسال دومين دوره المپياد استعدادهاي برتر كشور انجام مي‌شود.
استعدادیابی از نخبه‌هاي فوتسال در قم
استعدادیابی از نخبه‌هاي فوتسال در قم
به گزارش قم نیوز رضا بمانی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ وزارت ورزش و جوانان مبنی بر حضور تیم‌های فوتسال نخبگان زیر 16 سال استان‌ها در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر سال 1398 ورزش کشور، نخستین جلسه استعدادیابی زیر نظر مربیان مجرب فوتسال قم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به همین منظور از تیم‌هایی که بازیکنان مستعد متولد یازدهم دی‌ماه سال 1382 تا دهم دی‌ماه سال 1383 دارند، دعوت شده با معرفی آنها به کمیته فوتسال همکاری لازم برای تشکیل تیم منتخب برای حضور در دومین دوره بازی‌های فوتسال المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور انجام دهند.

مسؤول کمیته فوتسال استان قم با بیان اینکه تیم منتخب قم از ۱۲ بازیکن تشکیل می‌شود، ابراز کرد: استارت این استعدادیابی در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم زده شده و هر تیم باشگاهی فوتسال قم در مرحله نخست تنها امکان معرفی پنج بازیکن را دارد و استعدادیابی با حضور مربیان برجسته این رشته انجام می‌شود.

وی افزود: برای شروع استعدادیابی تیم اعزامی به مسابقات امسال جمعی از اساتید و مربیان برتر استان نظیر سیدمهدی غیاثی، محسن حسن‌زاده، سیدوحید غیاثی، حسین صبوری، هادی بهرامی و سیدعلی‌اصغر احمدی توسط کمیته فوتسال دعوت به عمل آمده و از این عزیزان به واسطه همکاری‌شان تقدیر می‌کنیم.

خبر دیگر از هیأت‌ فوتبال استان قم به قضاوت داوران جوان قم در لیگ برتر فوتبال ساحلی اختصاص دارد، قضاوتی که سیدهادی حسینی در مسابقه تیم‌های گلساپوش یزد و شهریار ساری از پانزدهمین هفته بازی‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور انجام داد، رقابتی که سیدشهاب ناظمیان دیگر داور قمی وقت نگهدار آن بود.

این در حالی است که سیدشهاب ناظمیان داور جوان فوتبال ساحلی قم نخستین قضاوت خود در لیگ دسته اول ساحلی ایران را در مسابقه تیم‌های ملاباشی یزد و شهروند فرح‌آباد انجام داد، رقابتی که ناظمیان آن را با همراهی عسگر خسروی از مازندران، ابوالفضل داوطلب از خراسان شمالی و سیدهادی حسینی همشهری خود انجام داد.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdchwqn6.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما