سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : 80830
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حسن شمشادی، کارشناس و تحلیلگر رسانه:

خبرگزاری حوزه باید تریبون اسلام ناب در عرصه بین الملل باشد

قم نيوز : خبرنگار سابق صدا و سیما در سوریه و عراق و کارشناس و تحلیلگر رسانه تصریح کرد: خبرگزاری حوزه باید بکوشد که تریبون و صدای اسلام ناب در عرصه بین الملل باشد.
خبرگزاری حوزه باید تریبون اسلام ناب در عرصه بین الملل باشد
خبرگزاری حوزه باید تریبون اسلام ناب در عرصه بین الملل باشد
به گزارش قم نیوز حسن شمشادی ضمن تبریک فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه های ما باید هر چه بیشتر و بهتر، در زمینه تبیین و ترویج معارف و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) بکوشند و در این میان رسانه ای چون خبرگزاری حوزه باید تریبون این جریان در عرصه بین الملل باشد.

وی افزود: اگر صرفاً نگاه این خبرگزاری به حوزه علمیه قم باشد، مشخص است که انتظارات از این خبرگزاری برآورده نشده، چه آن که علاوه بر قم باید تحولات و اخبار حوزه های علمیه سراسر کشور و بلکه حوزه های مطرح جهان اسلام و تشیع مورد توجه این رسانه باشد.

این محقق و کارشناس رسانه همچنین گفت: البته خوشبختانه در سال های اخیر، گام های خوبی در خبرگزاری حوزه در این راستا برداشته شده اما این میزان کافی نیست و باید علاوه بر پوشش اخبار جاری حوزه های علمیه، برنامه ریزی و سیاست گذاری خبرگزاری حوزه معطوف به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و آموزه های برآمده از اسلام ناب شود.

 وی بیان داشت: در عین حال رسانه رسمی حوزه نباید از مطالبات حوزویان و تبیین دیدگاه اساتید و بزرگان حوزه غافل شود که خوشبختانه در این راستا نیز کارهای خوبی را در چند وقت اخیر شاهد بوده ایم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuvav.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما