دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 8086

شناسنامه سطح سواد رسانه ای قم تهیه می شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره كل ارشاد استان قم گفت: شناسنامه سطح سواد رسانه ای استان قم بزودی تهیه می شود.
شناسنامه سطح سواد رسانه ای قم تهیه می شود
به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار روز دوشنبه با اشاره به اهمیت سواد رسانه ای در جامعه اطلاعاتی و عصر ارتباطات، اظهار داشت: با مشخص شدن سطح سواد اصحاب رسانه و مطبوعات در استان قم می توان به برنامه ریزی آموزشی جامع تری جهت ایجاد اثرگذاری برای تغییر ساختار خروجی رسانه ای، دست یافت.

وی افزود: در این شناسنامه كه در حال تكمیل است، سطح سواد، تحصیلات و اطلاعات فردی خبرنگاران، دبیران خبر، مدیران و مسوولان خبرگزاری ها، روزنامه ها، هفته نامه ها و ماهنامه ها محلی و غیر محلی ثبت می شود و با توجه به آمار بدست آمده و سطح بندی افراد، برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری كارگاه ها و دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته انجام می شود.

وی اظهار امیدواری كرد: با توسعه آموزش‌های روزنامه‌نگاران و در كنار آن انتقال سطح سواد رسانه‌یی مخاطبان، رسانه ها و مطبوعات در قم به جایگاهی متناسب با شان این استان دست پیدا كنند.

خامه یار در پایان گفت: در آینده دوره‌های تربیت روزنامه‌نگاری با حضور روزنامه‌نگاران استان‌ برگزار خواهد شد كه این آغاز راهی برای گشودن چشم‌اندازهای جدید در توسعه كیفی مطبوعات در استان قم است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.j0j2yt0z9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما