سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 8096

یک دستگاه لودر واژگون شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از واژگونی کامل لودر در کارخانه آسفالت سهند و گیر کردن راننده در زیر لودر خبر داد.
یک دستگاه لودر واژگون شد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به اینکه روز گذشته ۱۴ عملیات آتش نشانی توسط سازمان آتش نشانی شهرداری انجام گرفت بیان کرد: از میان این عملیات ها ۶ مورد حریق بود که شامل ۲ حریق موتورسیکلت و خودرو، ۲ حریق مغازه ساندویچی و اغذیه فروشی، یک حریق انبار و مصالح، یک حریق سیلندر گاز در پلیس راه، یک حریق ضایعات بوده است.

وی ادامه داد: همچنین یک مورد ایمن سازی به دلیل برخورد خودرو با تیر چراغ برق، سه مورد نجات که یکی مربوط به آسانسور و چاه و همچنین واژگونی لودر از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم عنوان کرد: لودر در کارخانه آسفالت سهند واژگون شده و راننده زیر لودر گیر کرد.

وی اظهار داشت: با اعلام مرکز فرماندهی به گروه نجات ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی مبنی بر واژگونی یک دستگاه لودر بر اثر بی احتیاطی از بالای تپه در کارخانه آسفالت و گیر کردن راننده بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

جعفری بیان کرد: بلافاصله ۲ تیم نجات به همراه هفت آتش نشان به محل حادثه واقع در جاده قمرود اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی وضعیت راننده،‌ ۲ دستگاه جرثقیل ۴۰ تن به محل حادثه اعزام شدند و با مهار کردن لودر توسط وسایل نجات، آتش نشانان با احتیاط کامل از قسمت زیر لودر شروع به برش برخی از قسمت ها با وسائل نجات کرده تا مصدوم به طور کامل رهاسازی شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم اذعان داشت: در واپسین لحظاتی که نفس های راننده مصدوم به شمارش افتاده بود راننده را نجات داده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.o8vbjh87p9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

پرستل بیمارستان
در بیمارستان شهید بهشتی فوت کرد