شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 81402
منبع : خبرگزاری فارس

ترسیم جامع مسیر آینده انقلاب در بیانیه گام دوم

قم نيوز : استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به صورت جامع مسیر آینده را ترسیم کردند و این بیانیه با بیانیه گام نخست مقام معظم رهبری ارتباط داشت.
ترسیم جامع مسیر آینده انقلاب در بیانیه گام دوم
ترسیم جامع مسیر آینده انقلاب در بیانیه گام دوم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی ظهر امروز در هم اندیشی اساتید حوزه علمیه قم با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب؛ رسالت حوزه‌های علمیه در سالن جلسات خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت الگوسازی اظهار کرد: باید به دنبال این باشیم که الگویی برای دیگر کشورها باشیم و در این راستا باید همه مسائل اسلام را مورد بررسی قرار بدهیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به صورت جامع مسیر آینده را ترسیم کردند و این بیانیه با بیانیه گام نخست مقام معظم رهبری ارتباط داشت.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: بیانیه گام دوم برای این است که مصلحت‌ها و حکمت‌ها را تشخیص بدهیم و راه روشن را پیدا کنیم، اجتماع دشمن و تحریم‌ها اثری نمی‌گذارد و اصل، عمل ما است.

آیت‌الله احمدی فقیه یزدی، فرهنگ و اقتصاد را با هم دانست و تصریح کرد: براساس روایات کسی که معاش ندارد، دین ندارد و باید به همه مسائل پرداخته شود، مقام معظم رهبری در دیدار اخیر هیأت دولت به توجه به اقتصاد و فرهنگ تاکید داشتند.

وی خاطرنشان کرد: فقه شیعه فقه گستردگی زیادی دارد و باید حوزه به صورت تخصصی به مسائل فقهی بپردازد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewe8v.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما