سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 81514
منبع : خبرگزاری فارس

همکاری مناسب سازمان آبفا و آب منطقه‌ای با سازمان پارک‌ها

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از همکاری مناسب سازمان آبفا و آب منطقه‌ای در حوزه توسعه و نگهداری فضای سبز خبر داد.
همکاری مناسب سازمان آبفا و آب منطقه‌ای با سازمان پارک‌ها
همکاری مناسب سازمان آبفا و آب منطقه‌ای با سازمان پارک‌ها
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با تاکید بر اینکه منابع آب رکن اساسی در توسعه فضای سبز در شهرها محسوب می‌شود، اظهار کرد: به همین خاطر یکی از ضروریات در راستای ایجاد فضای سبزی مطلوب و توسعه سرانه‌ها، منابع آب پایدار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه شهر قم با مشکل کمبود منابع آبی مواجه بوده و همین مساله موجب شده که راهکارهای متنوعی در راستای تامین منابع آب برای توسعه فضای سبز به کار گرفته شود، تصریح کرد: پیگیری تخصیص پساب برای توسعه فضای سبز با اولویت فضای سبز جنگلی شهر قم در سال‌های اخیر به صورت جدی انجام شد و نهایتا این مساله با تخصیص ملی سال گذشته، به تفاهم‌نامه بین سازمان پارک‌ها و آبفا تبدیل شد.

جوادیان با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از عرصه‌های سبز شهر قم با استفاده از پساب آبیاری می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان همکاری مطلوبی با سازمان پارک‌ها داشته‌اند و این مساله موجب تحقق توسعه چشم‌گیر فضای سبز در سال‌های اخیر شده است.

وی بیان کرد: در مسائلی چون آب خام، چاه‌های آب، پساب و… همکاری مناسبی بین این مجموعه‌ها صورت گرفته که همین امر موجب شده منابع آب در فضای سبز به خوبی مدیریت شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci5wav.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما