چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 81572
منبع : خبرگزاری تسنیم

اجرای 80 درصد از برنامه‌های اصلاح الگوی کشت در استان قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: ۸۰ درصد برنامه‌های اصلاح الگوی کشت به‌خوبی انجام‌شده و باید به سمت اجرای ۱۰۰ درصدی آن پیش برویم.
اجرای ۸۰ درصد از برنامه‌های اصلاح الگوی کشت در استان قم
اجرای ۸۰ درصد از برنامه‌های اصلاح الگوی کشت در استان قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در افتتاح پروژه‌های کشاورزی در بخش مرکزی، شهر قنوات که به مناسب هفته دولت برگزار شد، با اشاره به اهمیت توانمندی‌های استان قم در بخش کشاورزی اظهار داشت: باوجود بهره‌مندی 5 درصدی روستاهای قم، بخش کشاورزی با جدیت در حال فعالیت است.

وی بخش کشاورزی را در ایجاد اشتغال یکی از بخش‌های مهم تولیدی استان دانست و افزود: امروز نیازمند درک مدیران استانی از جایگاه ویژه استان قم بوده و از زمان شروع فعالیت‌های خود در استان بیشترین جلسات و رسیدگی‌ها در بخش کشاورزی بوده است.

استاندار قم تأکید کرد: باید در مقام عمل به رفع موانع تولید در بخش کشاورزی پرداخته و انتظارات کشاورزان و بهره‌برداران را برطرف کنیم، زیرا بی‌توجهی به آن‌ها نوعی ناسپاسی به نعمت‌های الهی خواهد بود.

وی رسیدگی به مشکلات کشاورزان و بهره‌برداران را از وظایف  مدیران و کارکنان این بخش دانست و تصریح کرد: چنانچه کشاورزی چند دقیقه بعد از پایان ساعات اداری نیز به بخشی مراجعه کرد باید به درخواستش رسیدگی شود.

سرمست گفت: عدم رسیدگی به درخواست کشاورزان در پایان کار اداری تخلف محسوب نمی‌شود اما یکی از نیازهای امروز ما و انتظار ما از مدیران داشتن رفتاری مدنی بوده تا بتوانیم به جایگاه حقیقی خود در کشور و در حوزه کشاورزی دست پیدا کنیم.

وی عملکرد استان قم را در اصلاح الگوی کشت موردبررسی و ارزیابی قرارداد و خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشی که ارائه‌شده 80 درصد کار به‌خوبی انجام‌شده و باید به سمت اجرای 100 درصدی آن پیش برویم.

استاندار قم خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: توقع ما از شما پیگیری کارهای مردم به‌صورت جدی و راهنمایی آن‌ها بوده و انتظار ما از کشاورزان نیز همکاری با سازمان در اجرای اصلاح الگوی گشت است.

وی از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست در مدت یک ماه به سؤالات و مشکلات کشاورزان پاسخ داده و بیان کرد: درصورتی‌که مشکلی حل نمی‌شود صادقانه آن را با کشاورزان در میان بگذارید و آن‌ها نیز با توجه به تلاش شما برای حل مسئله از شما می‌پذیرند.

سرمست خواستار گزارش دقیق از پاسخگویی به مطالبات مردمی شد و ادامه داد: استانداری این موضوع را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccipq4.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما