شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81620
منبع : خبرگزاری فارس

آموزش فرهنگ شهروندی به اقشار مختلف در قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی و هنری شهرداری قم گفت: به دنبال آموزش فرهنگ شهروندی به اقشار مختلف هستیم و این کار را با رانندگان تاکسی شروع کردیم و به آموزش سایر اقشار نیز خواهیم پرداخت.
آموزش فرهنگ شهروندی به اقشار مختلف در قم
آموزش فرهنگ شهروندی به اقشار مختلف در قم
به گزارش قم نیوز در مراسم افتتاحیه دوره آموزش زبان عربی و فرهنگ شهروندی ویژه رانندگان تاکسی در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی ، ورزشی و هنری شهرداری اظهار کرد: این سازمان برنامه‌های مختلفی را با همکاری سازمان های وابسته به شهرداری قم در حوزه فرهنگ شهروندی و توسعه گردشگری طراحی می‌کند.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی و نمادهای اطلاع رسانی شهر هستند و این قشر نیاز به حمایت و آموزش دارند تا مهارت‌های ارتباطی و مکالمه خارجی آن‌ها ارتقاء پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم با اشاره به فعالیت 18 هزار راننده تاکسی، وانت و سرویس مدرسه در قم افزود: به دنبال برگزاری دوره آموزش زبان عربی و فرهنگ شهروندی برای رانندگان تاکسی هستیم تا حلقه‌های مفقود بخش گردشگری در قم را کامل کنیم.

مقیمی بهره برداری از ظرفیت‌های قم را ضروری دانست و تصریح کرد: به دنبال آموزش فرهنگ شهروندی به اقشار مختلف هستیم، این کار را با رانندگان تاکسی شروع کردیم و به آموزش سایر اقشار نیز خواهیم پرداخت و طرح سفیران شهروندی را با هدف تربیت مربی فرهنگ شهروندی در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: دوره آموزش زبان عربی و فرهنگ شهروندی ویژه رانندگان تاکسی به صورت رایگان است و به دنبال جذب رانندگان بیشتری به این دوره آموزشی هستیم، هدف حضور دو هزار راننده تاکسی در دوره آموزشی زبان عربی و فرهنگ شهروندی بوده و زمان دوره بین دو تا سه ماه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم خاطرنشان کرد: از تجربیات شهرهای تهران و مشهد برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان تاکسی استفاده کردیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgz397.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما