شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : 81638
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر

قم نيوز : صعود به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم را بار دیگر به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل مطرح کرد.
سوهان قم در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر
سوهان قم در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر
به گزارش قم نیوز بعد از ناکامی در دیدار خانگی هفته هشتم از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که به هدر رفتن دو امتیاز حاصل از تساوی دو بر دو مقابل فرش‌آراء مشهد منجر شد، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیدار خانگی بعدی خود جبران مافات کرد.

نماینده فوتسال قم که در هفته نهم به دلیل حضور تیم مس سونگون در مسابقات جام باشگاه‌های جهان از مصاف با این تیم معاف بود و دیگر بازی‌ها را زیر نظر داشت، در بازی خانگی هفته دهم اگر چه به سختی موفق به کسب پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی هایپرشهر شاهین‌شهر شد اما مهم سه امتیاز این دیدار بود که کسب کرد.

این بازی نخستین تجربه سرمربیگری محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم بود، زیرا بعد از بازی هفته هشتم با فرش‌آراء مشهد، سیدمهدی غیاثی سرمربی سوهانی‌ها با طرح نامناسب بودن شرایط جسمانی خود، این جایگاه را به مدیر فنی این تیم یعنی محسن حسن‌زاده داد.

بدین‌ترتیب حسن‌زاده بعد از تجربه سرمربیگری در تیم‌های صبای قم، ماهان تندیس‌ قم، حفاری اهواز و فرش‌آراء مشهد، در مصاف خانگی با نماینده شاهین‌شهر سرمربی تیم سوهان محمد سیما بود و در نخستین حضورش روی نیمکت بازی 3 بر 1 باخته را به پیروزی 5 بر 3 تبدیل کرد.

این برد برای سوهان محمد سیمای قم اهمیت بسیار ویژه‌ای داشت زیرا با توجه به نتایج دیگر هفته دهم لیگ برتر، این تیم از رتبه چهارم به مکان سوم جدول رده‌بندی صعود کرد تا به عنوان ضلع سوم مثلث بالای جدولی‌ها، خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر معرفی کند.

این در شرایطی است که هم اکنون سن‌ایچ ساوه از 10 بازی با 20 امتیاز در صدر ایستاده، گیتی‌پسند اصفهان از همین تعداد بازی با 19 امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد و سوهان محمد سیمای قم با یک بازی کمتر و 17 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده و باید بازی بعدی خود را روز 15 شهریور ماه در میهمانی حفاری اهواز انجام دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfcvdc.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما