دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 81689
منبع : خبرگزاری ايرنا
رئیس صنعت قم:

۸۷۲ انبار در سامانه جامع انبارهای قم تایید شد

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از مجموع چهار هزار و ۲۲۵ مورد ثبت نام صورت گرفته در سامانه جامع انبارهای استان ۸۷۲ انبار واحدهای صنفی مختلف تایید شده که در مقایسه با ماه قبل که ۷۱۵ مورد بوده ۲۵ درصد رشد داشته است.              
۸۷۲ انبار در سامانه جامع انبارهای قم تایید شد
۸۷۲ انبار در سامانه جامع انبارهای قم تایید شد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: تعداد انبارهای غیر فعال که در سامانه حذف شدند نیز ۸۷۳ مورد است که در مقایسه با ماه گذشته ۸۰ رشد پیدا کرده است.

 وی یادآور شد: تعداد انبارهای غیرفعال ماه قبل ۴۷۷ مورد بوده است. 

وی تعداد رسید حواله های ماه گذشته که ناشی از ثبت در سامانه جامع می باشد را نیز سه هزار و ۲۳۵ مورد ذکر کرد و افزود: در حال حاضر تعداد رسید حواله ها ۶ هزار و ۲۹ مورد است که حدود ۱۰۰ درصد رشد دارد.                   

رئیس صمت قم تعداد حواله های ثبت شده در ماه گذشته در سامانه مذکور را نیز ۱۰ هزار و ۷۵۰ مورد عنوان کرد و افزود: این تعداد هم اکنون ۱۷ هزار و ۳۸۴ مورد است که دارای رشد ۷۰ درصدی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر چیزی که به عنوان تخصیصی در سامانه جامع انبارهای استان به ثبت رسیده شامل ۲۸۹ واحد دامی، طیور و آبزی می باشد.

وی تعداد واحدهای کشاورزی را نیز ۹۴۳ مورد ذکر و گفت: واحدهای معادن ۸۲ مورد، واحدهای صنعتی یکهزار و ۳۷۷ مورد، واحدهای بهداشتی و درمانی ۳۹ مورد و انبارها و مراکز نگهداری کالاها نیز ۵۳۱ مورد است‌.

وی بیان کرد: واحدهای عمده فروشی و خرده فروشی نیز ۹۶۴ مورد است که در مقایسه با ماه قبل رشد خوبی پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb90bw.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما