دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 81702
منبع : خبرگزاری فارس

قم میزبان صدرنشین لیگ آزادگان / جنگ استقلالی‌ و پرسپولیسی‌ در قم

قم نيوز : تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حساس‌ترین بازی هفته چهارم این مسابقات را در قم برابر یکدیگر برگزار می‌کنند.
قم میزبان صدرنشین لیگ آزادگان / جنگ استقلالی‌ و پرسپولیسی‌ در قم
قم میزبان صدرنشین لیگ آزادگان / جنگ استقلالی‌ و پرسپولیسی‌ در قم
به گزارش قم نیوز در شرایطی که قم بعد از سقوط صبا از لیگ برتر و دسته‌های اول و دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دیگر تیمی در سطح اول فوتبال ایران ندارد، اما امسال اتفاق جالبی در قم رخ داده و این شهر میزبان بازی‌های صدرنشین لیگ دسته اول جام آزادگان است.

ورزشگاه یادگار امام قم میزبان خوشه‌طلایی

تیم خوشه‌طلایی ساوه که سال گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران به مقام قهرمانی و مجوز صعود به لیگ دسته اول دست یافت، در رقابت برای راه‌یابی به لیگ برتر فوتبال ایران بازی‌های خود را در قم برگزار می‌کند و ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان دیدارهای خانگی این تیم است.

به دلیل سخت‌گیری سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر استاندارد بودن ورزشگاه‌های میزبان لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال، ساوه‌ای‌ها به دلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد ناچار به بازی در شهر و ورزشگاهی دیگر هستند و به همین دلیل ورزشگاه یادگار امام قم را به عنوان میزبان بازی‌های خود معرفی کرده‌اند.

7 امتیاز خوشه‌طلایی از 3 مسابقه و صدرنشینی در لیگ

ساوه‌ای‌ها بعد از بازی هفته نخست در میهمانی تیم نیروی زمینی تهران که به برتری یک بر صفر آنها انجامید، در هفته دوم این فصل نخستین بازی خانگی خود را در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم قشقایی شیراز برگزار کردند و با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به کار خود پایان دادند.

تیمی که محسن عاشوری بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس آن را هدایت می‌کند، در هفته سوم دست به کار بزرگی زد و در میهمانی تیم علم و ادب تبریز به برتری سه بر صفر دست یافت تا با هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به همشهری خود یعنی آلومینیوم سازی اراک در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار بگیرد.

جدال استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌های سابق در قم

حالا نوبت به هفته چهارم بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور رسیده و طبق برنامه سازمان لیگ قرار است تیم‌های خوشه‌طلایی ساوه و آلومینیوم سازی اراک در این هفته مقابل یکدیگر به میدان بروند، مسابقه‌ای که به دلیل موقعیت دو تیم در جدول از حساسیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

ساوه‌ای‌ها بالاتر از آلومینیوم در صدر ایستاده‌اند و به دنبال این هستند که از فرصت بازی در خانه بهترین استفاده را برای حفظ جایگاه نخست لیگ ببرند، در حالی که شاگردان محمود فکری کاپیتان اسبق استقلال تهران در تیم آلومینیوم سازی اراک نیز همین اندیشه را در سر دارند و به دنبال سه امتیاز در میهمانی همشهری خود هستند.

علاقه مدیرعامل خوشه‌طلایی به حضور در قم

یک نکته راجع به تیم خوشه‌طلایی ساوه این است که حسین پرویزی مدیرعامل ساوه‌ای‌ها یک قمی محسوب می‌شود و علاقه زیادی برای انتقال تیمش به شهر مقدس قم و نمایندگی استان قم در لیگ دسته اول جام آزادگان نشان داده اما بعد از برگزاری چند جلسه متوالی گویا هنوز توافق‌های لازم بر سر این انتقال صورت نگرفته، اما معلوم نیست که از سوی مسوولان استان قم مشکلی برای این انتقال وجود دارد یا خیر؟

به نظر می‌رسد مسوولانی که در قضیه نابودی تیم صبا مقصر هستند بهتر است نسبت به این موضوع اظهار نظر نکنند، زیرا آنها آزمون خود را پس داده‌اند و مسوولانی که در قم دلشان برای ورزش می‌تپد و دلسوز این عرصه مهم اجتماعی هستند باید خوشه‌طلایی را یک فرصت برای ورزش قم بنگرند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiqn6.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما