چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 81771
منبع : خبرگزاری ايرنا
معاون آموزش‌وپرورش قم:

فضای مازاد در آموزش‌وپرورش قم وجود ندارد

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: با توجه به تغییرات جمعیتی دانش‌آموزی که هرسال رخ می‌دهد، همه فضاهای آموزشی حفظ خواهد شد و فضای مازادی در این استان وجود ندارد.
فضای مازاد در آموزش‌وپرورش قم وجود ندارد
فضای مازاد در آموزش‌وپرورش قم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز سهراب مقدمی افزود: تغییرات جمعیتی دانش‌آموزی هرسال متفاوت است، ممکن است در روستایی به دلیل افزایش جمعیت مجبور به ایجاد مدرسه و در روستای دیگر به دلیل کاهش جمعیت، مدرسه‌ای منحل شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان مدرسه‌ای که منحل می‌شود به مدرسه روستاهای اطراف فرستاده می‌شوند.

وی با تاکید بر این‌که بر همین اساس فضای مازاد وجود ندارد، درعین‌حال خاطرنشان کرد: فضاهایی که به‌صورت موقت ممکن است خالی بمانند، تا جایی که ممکن است به‌صورت موقت به دستگاه‌های دولتی اجاره داده می‌شود.

مقدمی افزود: در حال حاضر ۱۳ مدرسه روستایی این استان با هماهنگی فرمانداری به‌صورت موقت به دستگاه‌های متقاضی واگذارشده است.

وی بابیان این‌که هدف اصلی حفظ ساختمان است، ادامه داد: اگر ساختمان مدرسه‌ای خالی بماند، درب و پنجره آن سرقت و محل تجمع معتادان می‌شود و مشکلاتی را برای آموزش‌وپرورش ایجاد می‌نماید.

وی با اشاره به این‌که مدارس در قالب مزایده واگذار می‌شود، گفت: سازمان‌های متقاضی به‌صورت مسکونی یا تولیدی از مدارس استفاده می‌نمایند و بر اساس قرارداد هرلحظه‌ای که به مدارس نیاز شود، باید نسبت به تخلیه آن اقدام نمایند.

۶۶۵ مدرسه و ۶ هزار و ۷۸۳ کلاس درس در قم فعال است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdf50j.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما