شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 82201
منبع : خبرگزاری فارس

فقر در تولید محتوا با موضوع فرهنگ شهروندی

قم نيوز : رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم گفت: در زمینه تولید محتوا برای فرهنگ شهروندی دارای فقر هستیم و با هر دستگاهی که بتواند در این زمینه کمک کند، آماده همکاری هستیم
فقر در تولید محتوا با موضوع فرهنگ شهروندی
فقر در تولید محتوا با موضوع فرهنگ شهروندی
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اهمیت فرهنگ شهروندی اظهار کرد: در حال آماده کردن طرح درس برای آموزش فرهنگ شهروندی به قشرهای مختلف از جمله دانش آموزان در شهر قم هستیم تا این آموزش در قالب‌های مختلف به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: طرح آموزش شهروندی به کارمندان دولت در استان ارائه شده و در این خصوص مذاکراتی را با دانشگاه علمی کاربردی استانداری قم داشتیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم افزود: در زمینه تولید محتوا برای فرهنگ شهروندی دارای فقر هستیم و با هر دستگاهی که بتواند در این زمینه کمک کند، آماده همکاری هستیم، همچنین حاضر هستیم محتوای تولید شده توسط دستگاه‌های مختلف در زمینه آسیب‌های اجتماعی را اکران کنیم.

 
تکمیل 2 مجموعه فرهنگی و ورزشی در قم

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد آتش زر عضو شورای اسلامی در ادامه این جلسه با اشاره به احداث مجتمع‌های ورزشی در قم اظهار کرد: شهرداری در هشت منطقه شهر در حال احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی است که دو مجتمع در منطقه شهر قائم و منطقه 6 آماده بهره برداری است.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی یکی از قوی ترین کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر قم است که جلسات آن به صورت مرتب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccsiq4.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما