دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 82223
منبع : خبرگزاری فارس

اضافه شدن 132 کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی استان قم

قم نيوز : مدیرکل نوسازی مدارس استان قم گفت: 132 کلاس درس جدید در استان با 45 هزار مترمربع زیربنا به مناسبت آغاز سال تحصیلی به بهره برداری رسید.
اضافه شدن 132 کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی استان قم
اضافه شدن 132 کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی استان قم
به گزارش قم نیوز محسن پورگلیان با اشاره به افتتاح پروژه‌های جدید در استان قم اظهار کرد: بهره برداری از 17 پروژه جدید از جمله هشت مدرسه در استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی شده که شامل فضاهای آموزشی، فضاهای ورزشی، نمازخانه و فضاهای کارگاهی در مناطق مختلف شهر و استان قم است.

وی ادامه داد: 132 کلاس درس جدید در استان با 45 هزار مترمربع زیربنا به مناسبت آغاز سال تحصیلی افتتاح شد، با وجود عدم جهش عمده اعتبارات اداره کل نوسازی استان قم در سال جاری، میزان پروژه‌های آموزشی بهره برداری رسیده این اداره کل در سال جاری به میزان سال‌های گذشته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم افزود: مدارس جدید به بهره برداری رسیده در استان در سال جاری در مناطق مختلفی همچون شهرک فاطمیه، بنیاد، قلعه کامکار، پردیسان بودند و تامین اعتبار احداث این مدارس از بودجه دولتی و نیز کمک خیرین بوده است.

پورگلیان تعداد پروژه‌های در دست احداث اداره کل نوسازی استان قم را 30 پروژه دانست و تصریح کرد: عمده این پروژه‌ها مدارس هستند، اما پروژه‌هایی در بخش‌های کمک آموزشی، کارگاهی و ورزشی در استان قم در دست احداث داریم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های در دست احداث اداره کل نوسازی مدارس استان قم در دهه فجر سال جاری و در سال آینده به بهره برداری می‌رسند و با تکمیل این پروژه‌ها بیش از 200 کلاس درس جدید به ظرفیت آموزشی مدارس استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgwx97.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما