دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 82236
منبع : خبرگزاری تسنیم

کشتارگاه جاهد قم دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از افتتاح و بهره‌برداری کشتارگاه جاهد قم همزمان با دهه فجر خبر داد.
کشتارگاه جاهد قم دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
کشتارگاه جاهد قم دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار و پاییزه اظهار داشت: اجرا نشدن برخی مصوبات در این نمایشگاه از جمله تخفیف ده‌درصدی سبب می‌شود که در دفعات بعدی نمایشگاه با استقبال کمتری برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان قم نگرانی در ارتباط با تأمین مرغ نداریم، خاطرنشان کرد: قیمت مرغ ثبات نسبی پیدا کرده است و ما در تأمین مرغ استان هیچ مشکلی نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نبود انبار برای ذخیره‌سازی ذرت و جو در استان را مورد توجه قرار داد و افزود: تصمیم‌گیری استان به عهده ما بوده و برای تأمین نیازهای استان اداره کل غله باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهد و نباید این اداره شرط برای سایرین بگذارد.

وی با انتقاد از نبود برخی انبارها برای ذخیره‌سازی اقلام مختلف تصریح کرد: همگان شرایط کشور را می‌دانند و باید پیش‌بینی‌های لازم را بر اساس شرایط کشور داشته باشیم، خیلی از استان‌ها هم‌اکنون در حال ساخت انبار هستند.

غضنفری شرطی کردن واگذاری انبار در قم را امری نادرست ذکر کرد و گفت: انبار در اختیار جهاد کشاورزی بوده و می‌توانند آن را اجاره کنند، اما اینکه بیاییم و قید برای آن بگذاریم کار درستی نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به بازدید از آخرین وضعیت احداث کشتارگاه جاهد گفت: هدف‌گذاری‌ها در این زمینه انجام‌شده و کشتارگاه جاهد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه باید نظارت‌ها ،بازرسی‌ها و آثار آن ملموس باشد، یادآور شد: استان قم در تورم نقطه‌به‌نقطه دومین استان کشور به شمار می‌آید که این آمار ماحصل تلاش‌های همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بوده است که امیدواریم بتوانیم این جایگاه را در کشور حفظ کنیم.

غضنفری برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در استان را مورد ارزیابی قرار داد و ابراز کرد: بعد از برگزاری نمایشگاه‌ها باید آسیب‌شناسی لازم صورت بگیرد تا سبب رغبت بیشتر مردم برای بازدید از نمایشگاه باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiuna.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما