چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 82290
منبع : خبرگزاری فارس

الکترونیکی شدن روند صدور و ابلاغ آرای کمیسیون ماده ۱۰۰

قم نيوز : معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: الکترونیکی شدن روند صدور و ابلاغ آرای کمیسیون ماده 100 موجب می‌شود که تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در این بخش کاهش یابد و کیفیت کار بالا برود.
الکترونیکی شدن روند صدور و ابلاغ آرای کمیسیون ماده ۱۰۰
الکترونیکی شدن روند صدور و ابلاغ آرای کمیسیون ماده ۱۰۰
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به روند کار کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهر قم، اظهار کرد: ۶ کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهر داریم و در هر هفته دو جلسه این کمیسیون در شهر قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در گذشته اخذ امضای اعضای کمیسیون ۱۰۰ برای صدور رای به صورت فیزیکی صورت می‌گرفت که موجب می‌شد تا صدور یک رای بین یک هفته تا ۱۰ روز به طول انجامد،ادامه داد: با همکاری مشترک معاونت معماری و شهرسازی شهرداری قم و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری، امضای آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط اعضای این کمیسیون به صورت الکترونیکی شد تا شاهد صدور آنلاین رای این کمیسیون باشیم و رای کمیسیون هم پس از آن در کارتابل شهرداری‌های مناطق قرار می‌گیرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: ابلاغ رای کمیسیون ماده ۱۰۰ پیش از این به صورت فیزیکی بود، در سال گذشته علاوه بر این، آرای این کمیسیون به صورت پیامکی به مالکان ابلاغ می‌شد تا از رای کمیسیون اطلاع پیدا کنند.

جانقربان با اشاره به تغییر روند ابلاغ رای کمیسیون ماده ۱۰۰ اظهار کرد: روند ابلاغ رای این کمیسیون از شیوه فیزیکی به شیوه الکترونیکی تغییر پیدا کرد، از مالک یا وکیل پیش از ارسال تخلف به کمیسیون ماده ۱۰۰ تعهد گرفته می‌شود تا رای این کمیسیون به صورت فیزیکی به او ابلاغ نشود و او می‌پذیرد که ابلاغ رای کمیسیون به صورت الکترونیکی باشد و دیدن رای کمیسیون ماده ۱۰۰ در باکس الکترونیکی به منزله ابلاغ قانونی است.

وی ادامه داد: الکترونیکی شدن امضای اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ برای صدور رای این کمیسیون موجب می‌شود که نیازی به مراجعه به دفاتر اعضای این کمیسیون برای اخذ امضا نباشد و مدت زمان صدور رای کمیسیون کم شود، با این روش شفاف سازی به وجود می‌آید و دیگر امکان سودجویی افراد متخلف نیست و فساد کاهش می‌یابد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم خاطرنشان کرد: الکترونیکی شدن روند صدور و ابلاغ آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ موجب می‌شود که تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در این بخش کاهش یابد و کیفیت کار بالا برود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcawuna.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما