چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82295
منبع : خبرگزاری تسنیم

۳۵ هزار زائر قمی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

قم نيوز : مدیرکل حج و زیارت استان قم با بیان اینکه تاکنون حدوداً ۳۵ هزار قمی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام در این سامانه رایگان بوده و در مجموع ۲۲ هزار تومان بابت بیمه  از ثبت‌نام کنندگان دریافت می‌شود.
۳۵ هزار زائر قمی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند
۳۵ هزار زائر قمی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند
به گزارش قم نیوز مهدی صالحی در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن محراب حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه سامانه سماح به عنوان یک سامانه مرکزی است، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت با رصد عملیات ثبت‌نام زوار اربعین حسینی را شروع کرده است.

مدیرکل حج و زیارت استان قم با بیان اینکه تاکنون حدوداً 35 هزار قمی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام در این سامانه رایگان بوده و در مجموع 22 هزار تومان بابت بیمه  از ثبت‌نام کنندگان دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها را توسط صداوسیما و سایر ارگان‌ها انجام داده‌ایم، ابراز کرد: از تمامی ارگان‌ها می‌خواهیم همکاری لازم به منظور اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام در سامانه سماح داشته باشند.

صالحی با بیان اینکه امسال آمار ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح ناامیدکننده است، تاکید کرد: با دستور و پیگیری ستاد مرکزی اربعین و آماری که توسط وزارت کشور اخذشده، نباید زائران اربعین حسینی بدون ثبت‌نام در سامانه سماح از مرز خارج  شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان قم در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در سامانه سماح سبب می‌شود در صورت وقوع حادثه و اتفاق حداقل 240 میلیون تومان بابت فوت و نقص عضو پرداخت شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcft0dc.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما