شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 82363
منبع : خبرگزاری تسنیم

ارائه خدمات ویژه به زائران خارجی اربعین در قم‌

قم نيوز : مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: ‌برای زائرین خارجی که عمدتاً از کشور پاکستان بوده برنامه‌ریزی‌ها در دستور کار قرار دارد که هر تعداد از این عزیزان وارد کشور شوند، از آن‌ها به‌خوبی استقبال شود.
ارائه خدمات ویژه به زائران خارجی اربعین در قم‌
ارائه خدمات ویژه به زائران خارجی اربعین در قم‌
به گزارش قم نیوز حسین امیری با اشاره به تشکیل جلسات کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین استان قم،‌ اظهار داشت: دستورالعمل ستاد اربعین وزارت کشور را در استان بومی‌سازی کردیم و متناسب با تجارب گذشته، آماده استقبال از زائرینی بوده که وارد قم می‌شوند.

وی ادامه داد: برای زائرین خارجی که عمدتاً از کشور پاکستان بوده برنامه‌ریزی‌ها در دستور کار قرار دارد که هر تعداد از این عزیزان وارد کشور شوند، از آن‌ها به‌خوبی استقبال شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم با بیان اینکه برای زائرین مشتاقی که از قم عازم کربلا و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین هستند نیز برنامه‌ریزی‌شده است افزود: رایزنی‌هایی با استان‌های هم‌جوار صورت گرفته تا در مسیر نیز همکاری و هماهنگی لازم جهت تأمین امنیت زائران قمی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: طرح‌های امنیتی تهیه‌شده که به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد و در همین راستا یکی از موضوعات مهم، افراد و دفاتر غیرمجاز ثبت‌نام و اعزام به عتبات است که در چارچوب قانون نیستند و بنا به خواست سازمان حج و زیارت، برخورد لازم با افراد فرصت‌طلب و کلاه‌بردار صورت خواهد گرفت.

امیری با تأکید بر اینکه متولیان اسکان باید ملاحظات امنیتی اسکان زائرین اربعین را در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد: با توجه به سنوات گذشته، امنیت تمامی امکان اسکان زائرین را تأمین خواهد شد و نسبت به برقراری نظم و امنیت آن‌ها اقدامات لازم طراحی خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbffbw.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما