شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : 82364
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه ۱۸ خدمت بر بستر سامانه قم‌یار شهرداری

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در حال حاضر بستر ارائه نزدیک به 18 خدمت شهرسازی در سامانه قم‌یار فراهم شده است.
ارائه ۱۸ خدمت بر بستر سامانه قم‌یار شهرداری
ارائه ۱۸ خدمت بر بستر سامانه قم‌یار شهرداری
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر امروز با تاکید بر اینکه سامانه قم‌یار نیز سامانه‌ای بسیار قوی برای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم است، خاطرنشان کرد: این سامانه پایانه ارتباط مردم با شهرداری در فضای مجازی است که به ساده‌ترین شکل و ایمن‌ترین حالت ممکن درخواست‌های مردم را دریافت کند و اطلاعات را به سامانه‌های داخلی شهرداری منتقل کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه در حال حاضر بستر ارائه نزدیک به ۱۸ خدمت شهرسازی در سامانه قم‌یار فراهم شده است، گفت: مردم می‌توانند بسیار ساده با ورود اطلاعات شخصی و ملکی درخواست خود را ارائه کنند و نیازی هم به مراجعه به شهرداری ندارند.

رنجبر گفت: دفاتر پیشخوان دولت هم فعال شده‌اند و مردم می‌توانند اگر به رایانه و اینترنت دسترسی ندارند به آنها مراجعه کرده و درخواست‌های شهرسازی خود را ارائه کنند.

وی بیان کرد: تمام روند درخواست در این سامانه قابل پیگیری است و مراحل مختلف آن نیز از طریق پیامک به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود؛ همچنین تا زمانی که اطلاع‌رسانی نشده نیازی به مراجعه به شهرداری نیست و این مساله کمک زیادی به کاهش سفر درون‌شهری برای استفاده از خدمات است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه در پورتال شهرداری و سامانه قم‌یار میز خدمت الکترونیکی در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: باقی خدمات شهرداری هم به زودی در این سامانه فعال خواهد شد و از مردم خواهشمندیم از این فضا استفاده کنند؛ چراکه استفاده از این فضا شهرداری را ترغیب به ارائه خدمات بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc01q4.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما