يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 82380
منبع : خبرگزاری فارس

پیروزی تلخ تکواندوکاران قم در جام المپیک / قم حذف شد

قم نيوز : دختران تیم هیأت‌ تکواندو استان قم با وجود پیروزی در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ تکواندو نوجوانان ایران از راهیابی به مرحله نهایی این مسابقات بازماندند.
پیروزی تلخ تکواندوکاران قم در جام المپیک / قم حذف شد
پیروزی تلخ تکواندوکاران قم در جام المپیک / قم حذف شد
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو امسال 19 تیم در دو گروه آغاز کننده مسابقات فصل 1398 لیگ تکواندو دختران نوجوان باشگاه‌های کشور بودند، لیگی که با عنوان جام آینده‌سازان المپیک در خانه تکواندو به انجام رسید و قم نیز در آن حضور داشت.

تیم دختران هیأت‌ تکواندو قم یکی از 10 تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی بود که برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی با رقبای خود 9 مسابقه برگزار کرد اما سرانجام با کسب دو پیروزی، یک تساوی و 6 باخت تیمی، 33 برد انفرادی، 55 باخت انفرادی، تفاضل امتیاز منفی 24، 9 امتیاز مبارزاتی، و 9 امتیاز نهایی از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

دختران تکواندوکار قم در هفته پایانی دیدارهای مرحله مقدماتی به مصاف تیم هیأت‌ تکواندو استان گلستان رفتند و با نتیجه هشت بر دو از سد حریف گذشتند اما این پیروزی تاثیری در صعود یا عدم راهیابی آنها به مرحله نهایی نداشت و استعدادهای آینده‌ساز قم در همین مرحله به کار خود پایان دادند.

رقبای تیم هیأت‌ قم در گروه دوم مسابقات این فصل، تیم‌های هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی، هیات تکواندو جنوب‌شرق، اسپریچو، هیأت‌ فردیس، هیات آذربایجان‌غربی، لوازم تکواندو کوان، هیات تکواندو شهر درچه، آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن و هیات تکواندو استان گلستان بودند.

در پایان دیدارهای این گروه، تیم تکواندو دختران اسپریچو با کسب 24 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد، آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن با کسب 23 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد، هیات تکواندو جنوب شرق با 19 امتیاز سوم شد و هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی با کسب 17 امتیاز به همراه سه تیم بالاتر از خود راهی مرحله پایانی شدند.

از گروه نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ تکواندو نوجوانان دختر کشور نیز تیم‌های لوازم خانگی کن با کسب 24 امتیاز به عنوان صدرنشین، ققنوس جویبار با  18 امتیاز به عنوان تیم دوم، هیات تکواندو کرج با کسب 16 امتیاز و هیات تکواندو ورامین با کسب 15 امتیاز به عنوان تیم‌های سوم و چهارم به مرحله پایانی راه یافتند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcawena.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما