يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 82402
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم:

باید صدای شهدا به گوش قشر خاکستری جامعه برسد

قم نيوز : رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: مقام معظم رهبری در خصوص کنگره شهدا تأکیددارند که در جامعه برانگیختگی ایجاد کند به‌طوری‌که صدای شهدا به گوش قشر خاکستری برسد.
باید صدای شهدا به گوش قشر خاکستری جامعه برسد
باید صدای شهدا به گوش قشر خاکستری جامعه برسد
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی 8 ساله، 80 کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از عراق حمایت می‌کردند اما غیرت، دین‌داری و رهبری رهبر گران‌قدر انقلاب موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر که دشمن در جنگ سخت شکست‌خورده وارد جنگ نرم شده و از این راه به دنبال ضربه زدن به‌نظام است.

حاجی‌زاده به نفوذ دشمن در کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروز شاهد هستیم نام شهدا را از خیابان‌ها حذف می‌کنند و وظیفه کنگره این است که صدای شهدا را به گوش همه برساند.

وی بیان داشت: ما میراث و گنجینه‌ای به نام سیره شهدا داریم که باید آن‌ها را کشف و در جامعه تبیین کنیم و علاوه بر این وظیفه‌داریم که از سیره شهدا محافظت کنیم و اجازه ندهیم افرادی با نیت‌های خاص به این سیره آسیب بزنند.

حاجی‌زاده بابیان این‌که ما میراث دار شهدا هستیم، تصریح کرد: دشمن با همه توان به دنبال ضربه زدن به فرهنگ کشور است و نباید از این مهم غافل شویم.

وی برگزاری کنگره شهدای استان قم را در سال آینده را موردتوجه قرارداد و گفت: مقام معظم رهبری در خصوص کنگره شهدا تأکیددارند که در جامعه برانگیختگی ایجاد کند به‌طوری‌که صدای شهدا به گوش قشر خاکستری برسد.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم ابراز داشت: تولید آثار ماندگار دومین موضوعی است که رهبر انقلاب بر روی آن تأکیددارند.

وی بابیان این‌که کمیته شهدای روحانیت، کمیته شهدای بین‌الملل، کمیته فضای مجازی و کمیته تشکل‌های مردمی به کنگره شهدای قم اضافه‌شده است، افزود: 80 درصد مردم قم از فضای مجازی استفاده می‌کنند و همین موضوع وظیفه‌ای ما را سنگین‌تر از قبل کرده است و باید در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت بگیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0jdc.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما