دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 82409
منبع : خبرگزاری فارس

حضور تیم پزشکی هلال احمر در موکب حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: یک تیم 53 نفره از این جمعیت شامل پزشکان، پرستاران و امدادگران در ایام اربعین در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) حضور خواهند داشت.
حضور تیم پزشکی هلال احمر در موکب حرم حضرت معصومه(س)
حضور تیم پزشکی هلال احمر در موکب حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان با اشاره به تمهیدات جمعیت هلال احمر استان قم برای اربعین حسینی اظهار کرد: نیروهای این جمعیت در بخش امداد همچون سنوات گذشته در استان در داخل و بیرون حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران فعال هستند. در راه‌های مواصلاتی استان قم هم با توجه به پایگاه‌هایی که وجود دارد، نیروهای جمعیت هلال احمر را تقویت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یک تیم 53 نفره از جمعیت هلال احمر استان قم شامل پزشکان، پرستاران و امدادگران برای ارائه خدمات پزشکی و امدادی در ایام اربعین عازم موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عمود 1080 در مسیر نجف به کربلا خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: تعدادی از نیروهای این جمعیت در قالب امدادگر در ایام اربعین از طریق تهران به عتبات عالیات در عراق اعزام می‌شوند تا ارائه خدمات امدادی را داشته باشند. تجهیزات و داروی مورد نیاز این نیروها از طریق تهران تامین شده است و دارو به اندازه کافی در اختیار نیروهای جمعیت هلال احمر استان قم در ایام اربعین است.

وی خاطرنشان کرد: یک اکیپ از نیروهای جمعیت هلال احمر استان قم با هماهنگی با سازمان امداد جمعیت هلال احمر کشور در مرز مهران مستقر شده و به ارائه امداد به زائران اربعین خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcco0q4.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما