سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 82444
منبع : خبرگزاری فارس

صدرنشینی افشید قم در لیگ برتر با توقف تراکتورسازی

قم نيوز : تیم فوتبال افشید قم با کسب یک تساوی ارزشمند از جدال با تراکتورسازی تبریز جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را حفظ کرد.
صدرنشینی افشید قم در لیگ برتر با توقف تراکتورسازی
صدرنشینی افشید قم در لیگ برتر با توقف تراکتورسازی
به گزارش قم نیوز امسال از فوتبال استان قم چهار تیم باشگاهی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سطح لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته سوم فوتبال ایران به میدان می‌روند، در حالی که تنها نماینده لیگ برتری قم تیم نوجوانان افشید محسوب می‌شود.

باشگاه افشید قم در لیگ برتر نوجوانان ایران و دسته اول جوانان کشور دو تیم دارد، مهام‌پلیمر در لیگ دسته اول امیدهای ایران حاضر است و سرخپوشان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم بزرگسالان کشور حضور دارد.

تیم لیگ برتری نوجوانان افشید قم در شروع مرحله مقدماتی فصل جدید این بازی‌ها هفته گذشته در قم میزبان تیم ملوان بندر انزلی بود و نخستین بازی این فصل را که یک دیدار خانگی به شمار می‌رفت برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال با یک گل از میهمان خود برد تا با سه امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

نماینده فوتبال قم در هفته دوم از دور رفت مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌‌های کشور برای انجام نخستین بازی خارج از خانه راهی تبریز شد تا در دیداری فوق‌العاده مهم برابر تراکتورسازی قرار بگیرد، مسابقه‌ای که کسب تساوی یا پیروزی در آن حکم تداوم صدرنشینی افشید را به دنبال داشت.

افشید در این دیدار همانند مسابقه با ملوان عملکرد خوبی از خود ارائه کرد و تا لحظات پایانی با نتیجه دو بر یک از میزبان مدعی و مطرح خود یعنی تراکتورسازی تبریز جلو بود اما فشار حریف برای نباختن در خانه سرانجام افشید را ناگزیر به پذیرش گل تساوی کرد تا این دیدار با تساوی دو بر دو، تقسیم امتیاز‌ها و تداوم صدرنشینی تیم چهار امتیازی افشید قم به پایان برسد تا افشید با روحیه‌ای مطلوب روز جمعه این هفته در ورزشگاه شهید حیدریان قم از ماشین‌سازی تبریز پذیرایی کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbaabw.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما