سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 82445
منبع : خبرگزاری فارس

شست‌وشو نشدن قبور شهدای گلزار صحت ندارد

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم گفت: شهرداری قم توجه ویژه‌ای به گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) دارد و بر این اساس دو نیروی ثابت برای رسیدگی به فضای سبز و همچنین نظافت و شستشوی قبور در گلزار شهدا مستقر کرده است.
شست‌وشو نشدن قبور شهدای گلزار صحت ندارد
شست‌وشو نشدن قبور شهدای گلزار صحت ندارد
به گزارش قم نیوز احمد ترکمن در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده با عنوان «عدم شست‌وشوی قبور شهدای قم به بهانه صرفه‌جویی در مصرف آب» اظهار کرد: شهرداری قم توجه ویژه‌ای به گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) دارد و بر این اساس دو نیروی ثابت برای رسیدگی به فضای سبز و همچنین نظافت و شستشوی قبور در این گلزار شهدا مستقر کرده است.

وی ادامه داد: این دو نیرو در طول سال هر روز در گلزار حضور دارند و انجام‌وظیفه می‌کنند و عدم شستشوی قبور به بهانه صرفه‌جویی در جواب به‌هیچ‌عنوان درست نیست و صحت ندارد.

شهردار منطقه یک قم خاطرنشان کرد: شهرداری در طول سال و در مناسبت‌های مختلف علاوه بر شستشو و رسیدگی به فضای سبز اقدام به تأمین تانکر آب شیرین، یخ و دیگر نیازهای این گلزار می‌کند که همشهریان عزیز به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا در جریان این اقدامات هستند.

مشاهدات میدانی خبرنگار نیز در چندین نوبت از شستشو و نظافت مستمر قبور شهدای گران‌قدر توسط نیروی خدماتی شهرداری قم حکایت دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccp0q4.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما