سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 82447
منبع : خبرگزاری فارس

پیش بینی خدمات ویژه برای بانوان در موکب آستان حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: خدمات ویژه ای برای بانوان در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش بینی شده است و ظرفیت اسکان بانوان را در موکب افزایش دادیم
پیش بینی خدمات ویژه برای بانوان در موکب آستان حضرت معصومه(س)
پیش بینی خدمات ویژه برای بانوان در موکب آستان حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین جواد بهشتی ‌پور با اشاره به برنامه‌های فرهنگی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: خدمات فرهنگی این موکب جزو شاخصه‌های اصلی آن است و امسال نیز همچون سال های گذشته ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: از روز 16 مهر تا 27 مهر برنامه‌هایی همچون قرائت زیارت عاشورا، قرائت دعای کمیل، قرائت دعای ندبه و مراسم سخنرانی و عزاداری در دو نوبت ظهر و شب در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) خواهیم داشت.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) افزود: برگزاری یادواره شهدای مقاومت و برپایی محفل قرآنی با مشارکت الحشد الشعبی و برگزاری مجلس بانوان اربعینی ویژه برنامه‌های موکب این آستان در ایام اربعین است.

بهشتی ‌پور با اشاره به تقدیر از موکب داران عراقی اظهار کرد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در ایام اربعین در موکب‌های عراقی حضور می بایند و با ارائه هدایا و متبرکات، موکب داران عراقی را تکریم می‌کنند.

وی ادامه داد: زیارت مجازی حرم حضرت معصومه(س) توسط عینک‌ها و تصاویر 360 درجه برای زائرین اربعین در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) پیش بینی شده است، همچنین نمایش خیابانی و اجرای سرود خیابانی در این موکب انجام می گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) افزود: ایستگاه‌های راهنمایی زائر در موکب این آستان مقدس داریم و زائرینی که از کاروان خود جدا شدند، امکان تماس از طریق تلفن اینرنتی در موکب را با خانواده‌های خود دارند.

بهشتی ‌پور با اشاره به استقبال از زائران اربعین در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در این موکب با لباس فرم از زائران استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: ارتباطات رسانه ای به صورت مستقیم با شبکه‌های استانی، ملی و بین المللی در ایام اربعین از موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت می‌گیرد و شرایط حضور اصحاب رسانه در این موکب مهیا شده است، استودیو با تجهیزات کامل در موکب داریم و اینترنت نیز برای اصحاب رسانه پیش بینی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) افزود: خدمات ویژه ای برای بانوان در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش بینی شده است و ظرفیت اسکان بانوان را در موکب افزایش دادیم و اتاق مادر و کودک، پارکینگ کالسکه، غرفه نگهداری کودک و توزیع اقلام فرهنگی برای سنین مختلف داریم و 70 هزار عدد اقلام فرهنگی برای اهدا به خردسالان و کودکان در موکب پیش بینی شده است.

بهشتی ‌پور با اشاره به سوگواره هنری و رسانه ای اربعین خاطرنشان کرد: این سوگواره توسط شهرداری قم و آستان مقدس حضرت معصومه(س) با موضوع خانواده اربعینی در قالب‌هایی همچون عکس و تولیدات رسانه ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcefe8v.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما