سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 82448
منبع : خبرگزاری فارس

قم نایب‌قهرمان راگبی ایران شد / بیس‌بال قم در صف مدعیان

قم نيوز : دبیر هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم از موفقیت پسران راگبی‌باز قم در کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی پیکارهای دارت کشور خبر داد.
قم نایب‌قهرمان راگبی ایران شد / بیس‌بال قم در صف مدعیان
قم نایب‌قهرمان راگبی ایران شد / بیس‌بال قم در صف مدعیان
به گزارش قم نیوز علیرضا ساری اظهار کرد: ورزشکاران چند رشته ورزشی زیر مجموعه هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم نظیر راگبی و سافت‌بال در روزهای اخیر در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور بودند که در نهایت راگبی‌بازان به مقام نایب‌قهرمانی کشور دست یافتند.

وی با بیان اینکه مسابقات راگبی پسران زیر 18 سال کشور به میزبانی اسلامشهر به انجام رسید، اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر به شکل دوره‌ای مسابقه دادند و سرانجام تیم داتیس عنوان نخست را به نام خود ثبت کرد و تیم هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم ناب‌قهرمان شد، ضمن اینکه تیم پسران کلاسنگیان گلستان در جایگاه سوم ایستاد.

دبیر هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم در ادامه به حضور تیم سافت‌بال بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و ابراز کرد: با برنامه‌ریزی انجمن سافت‌بال و بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها به میزبانی کمیته سافت‌بال هیات اصفهان در مجموعه ورزشی آزادی خوراسگان برگزار شد و تیم تهران در جایگاه نخست ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های سافت‌بال بوشهر و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم‌های سیستان و بلوچستان و قم در رده‌های بعدی ایستادند، در حالی که این دوره از مسابقات به منظور شناسایی برترین‌های سافت‌بال ایران و دعوت آنها به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی از اهمیت بالایی برخوردار بود.

ساری در ادامه به حضور بیس‌بالیست‌های قم در مسابقات دوره جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره و عنوان کرد: مرحله نخست مسابقات لیگ امسال با حضور تیم‌های نادری و سالار از بوشهر، طیف تهران، هیأت‌ خراسان‌رضوی و هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این رقابت‌ها دهم تا پانزدهم مهر ماه به میزبانی هیأت‌ خراسان رضوی به انجام می‌رسد، در پایان اظهار کرد: قم همواره یکی از استان‌های موفق و مدعی در بیس‌بال ایران بوده و حتی سابقه قهرمانی کشور را در کارنامه دارد و در این دوره نیز جزو مدعیان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfcjdc.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما