سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 82449
منبع : خبرگزاری فارس

رشد قریب به 400 درصدی تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: اگرچه رشد نزدیک به ٤٠٠ درصدی در تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی داشتیم ولی کمبودهایی داریم که باید به دنبال رفع آنها باشیم.
رشد قریب به 400 درصدی تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی قم
رشد قریب به 400 درصدی تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی قم
به گزارش قم نیوز عباس جعفری در مراسم رونمایی از نربان 40 متری امداد و نجات و اطفای حریق آتش‌نشانی قم و تقدیر از آتش‌نشانان که در ایستگاه 21 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه آاتش نشانان ایثارگرانی هستند که دائما از کشور دفاع می کنند اظهار کرد: آتش نشانان برای خدمت به مردم همواره شجاعت و ایثارگری به خرج می دهند.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانی قم در برهه ای مظلوم واقع شده بود و از نظر نیروی انسانی و امکانات مشکلات زیادی داشت اظهار کرد: در این برهه سازمان از کمترین امکانات بهره مند بود و امکانات بسیار محدود ما باعث خدمت رسانی محدود و نارضایتی مردم شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات متعددی در شهر قم صورت گرفته است اسهار کرد: نزدیک به 300 نیرو جذب آتش نشانی شده و تجهیزات خوبی خریداری شده اما اگرچه رشد نزدیک به ٤٠٠ درصدی در تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی داشتیم ولی کمبودهایی داریم که باید به دنبال رفع آنها باشیم.

وی با اذعان به اینکه تجهیزات آتش‌نشانی قم در مواقع زلزله و نجات بسیار کم است خاطرنشان کرد: نردبانی در آتش نشانی داریم که نزدیک به ٢٧ سال استفاده می‌شود در حالی که شرکت سازنده اعلام کرده که مدت استفاده از آن 10 سال است و یک پلتفرم ٥٥ متری سازمان هم برای اورهال ارسال شده است اما در تمام شهر نیازمند نردبان و تجهیزات پیشرفته برای خدمت بهتر به مردم هستیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgyt97.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما