سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 82466
منبع : خبرگزاری فارس

قابلیت نجات همزمان 18 نفر با نردبان 40‌متری جدید آتش‌نشانی قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از قابلیت نجات همزمان 18 نفر با نردبان 40‌متری جدید آتش‌نشانی قم خبر داد.
قابلیت نجات همزمان 18 نفر با نردبان 40‌متری جدید آتش‌نشانی قم
قابلیت نجات همزمان 18 نفر با نردبان 40‌متری جدید آتش‌نشانی قم
به گزارش قم نیوز عباس جعفری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به رونمایی از نردبان 40 متری امداد و نجات و اطفای حریق اظهار کرد: با وجود اینکه امیدواریم اینگونه تجهیزات هیچ‌گاه مورد استفاده قرار نگیرد اما لازم است که سازمان آتش‌نشانی خود را مجهز به پیشرفته‌ترین ناوگان و تجهیزات روز کند.

وی با تاکید بر اینکه قم جزو شهرهای بلندمرتبه کشور قرار گرفته است گفت: به همین خاطر برای کار در ارتفاع آتش‌نشان نیاز به استفاده از خودروهای بالابر و نردبان‌ها است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه نردبان 55 متری سازمان در حال حاضر در مرحله اورهال است افزود: نردبان دیگری هم در سازمان داریم که 27 سال قدمت دارد و در حال استفاده است.

وی با بیان اینکه نردبان 40 متری تازه خریداری‌شده از بهترین شرکت دنیا خریداری شده است گفت: این نردبان دارای امکانات بسیار پیشرفته‌ای است؛ شوتینگ این نردبان این امکان را فراهم می‌کند که 18 نفر به صورت همزمان نجات داده شوند.

جعفری با بیان اینکه 25 دستگاه از این نردبان در کشور وجود دارد گفت: قرارداد این نردبان سال 96 به مبلغ 5.3 میلیارد تومان منعقد شده که در حال حاضر قیمت آن به 18 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvjdc.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما