يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 82588
منبع : خبرگزاری فارس

افشید قم از ماشین یک امتیاز گرفت

قم نيوز : تیم فوتبال افشید قم در دومین بازی خانگی این فصل به دومین تساوی متوالی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تن داد.
افشید قم از ماشین یک امتیاز گرفت
افشید قم از ماشین یک امتیاز گرفت
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال نوجوانان افشید قم که در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور استارت کار را با برتری یک بر صفر در بازی خانگی مقابل تیم ملوان بندر انزلی زده بود، برای دومین هفته متوالی برابر حریف خود به تساوی رضایت داد.

شاگردان محمد علیخانی بعد از پیروزی روحیه‌بخش یک بر صفر مقابل ملوان به میهمانی تیم تراکتورسازی تبریز رفتند و در شرایطی که تا آخرین لحظات از میزبان قدرتمند خود پیش بودند در نهایت به تساوی پرگل دو بر دو دست یافتند تا با چهار امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها قرار بگیرند.

نماینده فوتبال قم در هفته سوم این مسابقات میزبان دیگر نماینده آذربایجان شرقی یعنی ماشین‌سازی تبریز بود و در حالی که مقابل چشمان قمی‌های علاقمند به فوتبال در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بازی می‌کرد، قدر میزبانی را ندانست و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

فوتبالیست‌های افشید قم در دومین بازی خانگی خود از مرحله گروهی فصل 99 – 1398 لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی فقط یک دقیقه فاصله داشتند اما گل دقیقه ۹۱ ماشین‌سازی سه امتیاز را برای قمی‌ها به یک امتیاز تبدیل کرد تا تبریزی‌ها دست خالی شهر قم را ترک نکنند.

بر اساس قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم افشید قم در گروه دوم مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم‌های تراکتورسازی تبریز، سپاهان گیلان، ملوان نوین انزلی، شهرداری رشت، ماشین‌سازی تبریز و شهرداری اردبیل همگروه شده است، در شرایطی که ۳۳ تیم در پنج گروه لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند‌ و در پایان بازی‌های رفت و برگشت از هر گروه دو تیم مجوز صعود را کسب کرده و تیم آخر جدول به دسته پائین‌تر سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaamna.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما