دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82622
منبع : خبرگزاری فارس

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن جلوه‌های حرکت باشکوه اربعین هستند

قم نيوز : آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد از شکوه راهپیمایی اربعین کاسته شود، گفت: آنها با بروز مشکلات در کشور عراق به دنبال این هستند که جلوه این حرکت بزرگ کمرنگ شود.
دشمنان به دنبال کمرنگ کردن جلوه‌های حرکت باشکوه اربعین هستند
دشمنان به دنبال کمرنگ کردن جلوه‌های حرکت باشکوه اربعین هستند
به گزارش قم نیوز آیت الله جعفر سبحانی در دیدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت کشور عراق بیان کرد: مشکلات در کشور عراق همیشه وجود داشته ولی اینکه این ایام مشکلات را تشدید کرده اند نشان می دهد که اغتشاشات درعراق برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد از شکوه راهپیمایی اربعین کاسته شود، تصریح کرد: آنها با بروز مشکلات به دنبال این هستند که جلوه این حرکت بزرگ کمرنگ شود.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس فرمایش امام علی(ع) در جایی که امنیت وجود نداشته باشد زندگی هم نیست افزود: هر فعالیتی فردی یا اجتماعی که بخواهد در کشور اجرایی شود به امنیت وابسته است.

وی با اشاره نقش و وظایف نیروی انتظامی در برقراری امنیت در کشور یادآور شد: در شرایطی که زائران در حال عزیمت به پیاده روی اربعین هستند وظیفه نیروی انتظامی سنگین است و از تلاش‌های این نیرو تقدیر می کنیم.

آیت الله سبحانی در پایان زحمات کسانی که در مرزها در زمینه برقراری امنیت زائران تلاش می کنند را ارزنده توصیف کرد.

بر اساس این گزارش فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با تعدادی از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت وگو می‌کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcj8meo.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما