پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 82710
منبع : خبرگزاری فارس

ولایت پذیری شهید اکبری در دوران خدمت زبانزد بود

قم نيوز : معاون بازرسی ارتش با اذعان به اینکه ولایت پذیری شهید اکبری زبانزد بود گفت: شهید اکبری بسیار شجاع و نترس بود و در سخت ترین عملیات ها خودش پیشتاز بود.
ولایت پذیری شهید اکبری در دوران خدمت زبانزد بود
ولایت پذیری شهید اکبری در دوران خدمت زبانزد بود
به گزارش قم نیوز امیر سرتیپ دوم خلبان منصور ونک در آئین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری، با تقدیر از شهرداری قم که در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تلاش می کند اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی امیر موسوی بزرگداشت شهید اکبری بود که خدا را شاکریم که این امر امروز محقق شده است.

وی با بیان اینکه شهید اکبری واقعا شهیدی گمنام در قم است خاطرنشان کرد: حق مطلب درخصوص شهید اکبری در جامعه خصوصا در شهر قم ادا نشده است.

معاون بازرسی ارتش با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید اکبری تصریح کرد: این شهید اهتمام ویژه به آموزش در کنار فعالیت عملیاتی داشت.

وی با اذعان به اینکه ولایت پذیری شهید اکبری زبانزد بود گفت: شهید اکبری بسیار شجاع و نترس بود و در سخت ترین عملیات ها خودش پیشتاز بود.

امیر ونک با بیان اینکه شهید اکبری بالای هزار و ٧٠٠ ساعت پرواز جنگی داشت گفت: کار او در دوران دفاع مقدس کمتر از کار شهید عباس دوران نبود.

وی رسیدگی به محرومان را از دیگر ویژگی های شهید اکبری عنوان کرد و افزود: امروز نظم اسلامی به اقتدار و وزنه خوبی در غرب آسیا رسید که این اقتدار به برکت خون شهدا است.

معاون بازرسی ارتش خاطرنشان کرد: یکی از مقامات امریکا تعبیراتی اخیرا در خصوص نظام اسلامی داشته است با این مضمون که نیروی انسانی فداکار و قدرتمند باعث پیشرفت نظام اسلامی شده و رفتار امریکا باید با جمهوری اسلامی تغییر کند که این نشان از اعتراف دشمن به اقتدار نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchvqn6.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما