شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 82750
منبع : خبرگزاری تسنیم

روزانه 90 اتوبوس از پایانه مسافربری قم زائران را به مرز منتقل می‌کند

قم نيوز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: روزانه بین ۸۰ تا ۹۰ اتوبوس از پایانه مسافربری قم به مقصد مرز مهران و دیگر مرزهای مشترک عبوری با کشور عراق حرکت می کند.
روزانه ۹۰ اتوبوس از پایانه مسافربری قم زائران را به مرز منتقل می‌کند
روزانه ۹۰ اتوبوس از پایانه مسافربری قم زائران را به مرز منتقل می‌کند
به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی با اشاره به اینکه طرح نظارت بر سفرهای اربعین از دهم مهرماه آغاز شده است،اظهار داشت:روزانه بین 80 تا 90 اتوبوس از پایانه مسافربری قم به مقصد مرز مهران و دیگر مرزهای مشترک عبوری با کشور عراق حرکت می کند.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه اتوبوس ها نسبت به اربعین سال گذشته تغییر نکرده است، افزود: بلیط اتوبوس وی آی پی 25نفره 180 هزارتومان، بلیط اتوبوس 32نفره 140 هزار تومان و بلیط اتوبوس 40نفره 110 هزار تومان عرضه می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با بیان اینکه امسال مسافران قمی در بازگشت از سفر کربلا، دو مرحله مسیر طی می کنند گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته مسافران قمی پس از ورود به کشور ابتدا سوار اتوبوس های همدان می شوند و سپس از پایانه مسافربری همدان با اتوبوس های قم باز می گردند.

جمالی ادامه داد: پیش بینی شده زائرین از 24 مهرماه بازگردند و به همین منظور طرح سرویس دهی به مسافران تا سوم آبان برقرار است.

وی با بیان اینکه مردم می توانند شکایات گرانفروشی بلیط را با سامانه تلفنی 141 درمیان بگذارند،خاطرنشان کرد: درتمام اوقات اجرای طرح ساماندهی سفرهای اربعین ، کارشناسان حوزه معاونت حمل ونقل ، نسبت به بازرسی و کنترل ناوگان عمومی حمل مسافر درپایانه های مسافری ، پاسگاههای پلیس راه و مبادی جاده ای استان نظارت دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgzbw.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما