دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 82915
منبع : خبرگزاری فارس

دشت یک امتیازی قمی‌ها از سفر بروجرد

قم نيوز : فوتبالیست‌های تیم جوانان افشید قم نخستین امتیاز خود از مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را از سفر به بروجرد کسب کردند.
دشت یک امتیازی قمی‌ها از سفر بروجرد
دشت یک امتیازی قمی‌ها از سفر بروجرد
به گزارش قم نیوز در شرایطی که مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران در گروه‌های مختلف مقدماتی جریان دارد، تیم افشید به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حضور دارد و برای گرفتن مجوز صعود به مرحله بعد و کسب سهمیه لیگ برتر تلاش می‌کند.

نماینده فوتبال قم در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول جوانان با هدایت احسان کریمی به مصاف رقبا می‌رود و حریفان این تیم در گروه دوم مرحله مقدماتی، تیم‌های پدیده غرب کرمانشاه، گهر درود، وحدت بروجرد و استقلال کاشان هستند و افشید از دو بازی با رقبا تنها یک امتیاز کسب کرده است.

فوتبالیست‌های افشید قم در شروع دوره جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور عملکرد ضعیفی داشتند و لیگ را با قبول یک شکست سنگین استارت زدند و در مصاف خانگی با نماینده کرمانشاه با نتیجه سنگین و دور از انتظار چهار بر یک شکست خورد تا در انتهای جدول قرار بگیرد.

نماینده فوتبال قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ در دومین هفته رقابت‌های مرحله گروهی این فصل لیگ دسته اول جوانان ایران با قرعه استراحت روبه‌رو شد و کادر فنی این تیم فرصت خوبی داشت تا به بررسی عملکرد دیگر رقبا از جمله تیم وحدت بروجرد حریف هفته سوم تیم افشید بپردازد.

شاگردان احسان کریمی در هفته دوم لیگ در میهمانی تیم وحدت بروجرد با تساوی بدون گل حریف خود را متوقف کردند و بدین‌ترتیب نخستین امتیاز مسابقات این فصل نصیب افشید شد تا این تیم با امیدواری بیشتری در هفته‌های آتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران به مصاف رقبای خود برود.

مسابقات این فصل لیگ دسته اول جوانان با رقبات ۲۹ تیم در پنج گروه به انجام می‌رسد و در پایان مرحله مقدماتی دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد راه می‌یابند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceno8v.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما