پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 83033
منبع : خبرگزاری فارس

نمایش شجاعانه مهام‌پلیمر قم در آغاز لیگ امیدهای ایران

قم نيوز : تیم فوتبال مهام‌پلیمر قم در آغاز فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با عملکرد فوق‌العاده سنگربان خود یک امتیاز شیرین گرفت.
نمایش شجاعانه مهام‌پلیمر قم در آغاز لیگ امیدهای ایران
نمایش شجاعانه مهام‌پلیمر قم در آغاز لیگ امیدهای ایران
به گزارش قم نیوز استارت فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی زده شد که از آخرین حضور یک تیم قمی در بازی‌های لیگ برتر دو سال می‌گذرد و حالا امیدهای مهام‌پلیمر قم امیدوارند بار دیگر قم را در لیگ برتر صاحب نماینده کنند.

مهام‌پلیمر قم که از امسال جایگزین صبا در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور شده است، با یک کادر فنی مجرّب و با دانش و بعد از چند ماه تمرین استارت بازی‌های خود را با مسابقه خارج از خانه برابر تیم فوتبال آلومینیوم اراک زد و با عملکرد فوق‌العاده دروازه‌بان خود از حریف یک امتیاز دلچسب گرفت.

مسابقه دو تیم در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که از مهمترین اتفاقات آن می‌توان به دقیقه ۱۰ مسابقه و ضربه زیبای محمد قائمی به تیر افقی دروازه آلومینیوم اشاره کرد، اما بدترین حادثه این دیدار برای مهام‌پلیمر قم اخراج محمدجواد عرب‌خراسانی مدافع راست این تیم بود که در دقیقه ۳۳ به دنبال خطا بر روی بازیکن حریف و کارت قرمز مستقیم داور رخ داد.

بعد از اینکه مهام‌پلیمر قم 10 نفره شد، تیم آلومینیوم‌سازی اراک در دقیقه ۳۷ به نخستین گل خود در این دیدار دست یافت، گلی که از روی یک ضربه آزاد با اشتباه مدافعین مهام‌پلیمر به ثمر رسید، اما شاگردان محمد علیخانی پیش از پایان نیمه نخست این دیدار نتیجه را جبران کرده و بازی را به تساوی کشاندند.

در دقیقه ۴۲ نیمه نخست این بازی سخت و حساس، ضربه ایستگاهی ابوالفضل مرادی پس از برخورد با دیوار دفاعی تیم آلومینیوم‌سازی اراک تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا مهام‌پلیمر قم به گل تساوی دست یافته و در نیمه دوم نیز با درخشش فوق‌العاده حسن عزیزی کاپیتان و سنگربان خود، این نتیجه را حفظ کرده و به یک امتیاز شیرین این بازی دست یابد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgwz97.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما