پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 83037
منبع : خبرگزاری فارس

افتخار آفرینی قمی‌ها در مسابقات بیماران خاص

قم نيوز : سه ورزشکار عضو تیم هیأت‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم مدال‌های نقره و برنز پیکارهای دارت و پتانک قهرمانی کشور را به ارمغان آوردند.
افتخار آفرینی قمی‌ها در مسابقات بیماران خاص
افتخار آفرینی قمی‌ها در مسابقات بیماران خاص
به گزارش قم نیوز امسال با برنامه‌ریزی فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء نهمین دوره مسابقات ورزشی بیماران تالاسمی کشور با حضور ورزشکاران تمامی استان‌های در شمال ایران به میزبانی بندرانزلی برگزار شد و 335 ورزشکار استان‌های مختلف در آن حضور داشتند.

از این تعداد ورزشکار تعداد ۱۷۳ نفر در بخش مردان و ۱۶۲ ورزشکار در قسمت بانوان برای کسب رتبه‌های برتر چهار رشته با یکدیگر رقابت کردند، در حالی که 86 نفر در رشته پتانک، ۷۳ نفر در تنیس روی‌میز، 105 نفر در رشته دارت و ۷۰ نفر در رشته شطرنج برای کسب رتبه برتر به میدان رفتند.

مسابقات رشته دارت که در دو گروه آقایان و بانوان برگزار شد، قم از هر دو بخش توسط رسول فرمانی در قسمت آقایان و کبری معارف‌وند در قسمت بانوان موفق به کسب مدال شد تا دارت همچنان به عنوان یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی هیأت‌ بیماران خاص برای ورزش قم افتخار آفرین باشد.

رقابت‌های رشته دارت در دو گروه سنی 18 تا 30 سال و بالای 30 سال به انجام رسید و در گروه سنی بالای 30 سال بانوان خانم کبری معارف‌وند از تیم هیأت‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء قم با ایستادن در جایگاه سوم به نشان برنز این پیکارها دست یافت، رتبه‌ای که بعد از نمایندگان تهران و یزد به دست آورد.

در بخش مردان و در رده سنی بالای 30 سال این مسابقات نیز رسول فرمانی از تیم هیأت‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء قم بعد از ورزشکار خراسان‌جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و صاحب نشان نقره شد تا دیگر افتخار آفرین ورزش قم در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور لقب بگیرد.

موفقیت‌های تیم اعزامی قم در رشته پتانک ادامه یافت و در حالی که رقابت‌های پتانک نیز در همین دو گروه سنی به انجام رسید و نماینده موفق قم حسین گرشاسبی بود که در گروه سنی بالای 30 سال بعد از نماینده‌های مازندران و گلستان در جایگاه سوم ایستاد و با نشان برنز خود سومین مدال را نصیب تیم قم کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca0wna.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما