پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 83043
منبع : خبرگزاری فارس

فارسی سرپرست هیأت‌ کاراته قم شد

قم نيوز : فدراسیون کاراته محسن فارسی را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت‌ کاراته استان قم به عنوان سرپرست این هیأت‌ ورزشی موفق و مدال‌آور منصوب کرد.
فارسی سرپرست هیأت‌ کاراته قم شد
فارسی سرپرست هیأت‌ کاراته قم شد
به گزارش قم نیوز کاراته که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب همواره یک رشته ورزشی موفق و مدال‌آور برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده، به دنبال پایان دوره چهار ساله ریاست علیرضا برخوردار اکنون در آستانه برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید قرار دارد.

علیرضا برخوردار رئیس چهار سال گذشته هیأت‌ کاراته استان قم بود که در روزهای پایانی مهر ماه ماموریت خود را در این هیأت‌ ورزشی به پایان رساند و با توجه به ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات جدید، یکی از نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات آینده است تا بار دیگر بخت خود را برای ریاست هیأت‌ کاراته قم بیازماید.

اما تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت‌ کاراته استان قم که زمان آن مشخص نیست، به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان قم و صدور ابلاغ رسمی از سوی فدراسیون کاراته، محسن فارسی یکی از چهره‌های با سابقه و شناخته شده ورزشی در قم به عنوان سرپرست این هیأت‌ منصوب شد.

فارسی با سابقه بیش از 20 سال فعالیت کارمندی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و پیش از این در چند هیأت‌ ورزشی دیگر نیز مسوولیت داشته که از جمله آنها می‌توان به ریاست هیأت‌ شطرنج استان قم و سرپرستی هیأت‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام اشاره کرد.

محسن فارسی سرپرست جدید هیأت‌ کاراته استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این مسوولیت، اظهار کرد: دوره سرپرستی معمولا به مدت سه ماه اعتبار دارد ولی تمام تلاش ما این است که مقدمات برگزاری مجمع خیلی زود فراهم شود، امیدوارم در این مدت امانت‌دار خوبی برای این رشته ورزشی موفق و پرافتخار باشم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchxvn6.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما